וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימים הקרובים: כתב אישום נגד עופר מקסימוב

ורד כהן-ברזילי

4.7.2002 / 15:58

כך אמרה נציגת הפרקליטות עם הארכת מעצרו ב-5 ימים; היום נפתח משפטה של אתי אלון; לפני יומיים נוסף לכתב האישום נגדה סעיף, לפיו גנבה בחודשים שקדמו למעצרה 320 אלף שקל במזומן

כתב האישום נגד עופר מקסימוב, אחד החשודים המרכזיים בפרשת המעילה בבנק למסחר יוגש בחמשת הימים הקרובים - כך אמרה היום נציגת הפרקליטות. היום הוארך מעצרו של מקסימוב בחמישה ימים. לאחר הארכת המעצר אמרה נציגת הפרקליטת כי כתב האישום נגדו יוגש עד סיום תקופת המעצר הנוכחית.

בעת שנחשפה המעילה טענה אחותו של מקסימוב, אתי אלון, כי ביצעה את המעילה כדי לכסות את חובות ההימורים שלו לאנשי השוק האפור. מקסימוב חשוד בעבירות קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק הלבנת הון, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף ושימוש במסמכים מזוייפים בנסיבות מחמירות וקבלת מסמכים שהושגו בפשע.

מערכת "הארץ" וסוכנות עתי"ם מוסיפות:

משפטה של אתי אלון המואשמת בפרשת המעילה בבנק למסחר נפתח היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב. אלון, שהיתה סגנית מנהל מחלקת השקעות בבנק, מואשמת בגניבת כ-250 מיליון שקל שהביאה לקריסת הבנק. בפתח המשפט נשאלה אלון אם היא מבינה את כתב האישום נגדה והשיבה בחיוב. אלון תמסור את תגובתה לכתב האישום באמצעות סניגורה, עו"ד בני נהרי, ב-4 בספמטבר.

אתמול הסכימה אלון למעצרה עד תום ההליכים נגדה. לפני יומיים הוסיף התובע, עו"ד עידו דרויאן, סעיף נוסף לכתב האישום לפיו בחודשים האחרונים עד מעצרה גנבה אלון מהבנק כ-320 אלף שקל במזומן. מעצרו של אביה, אביגדור מקסימוב, הוארך עד להחלטה אחרת עקב התנגדותו להארכת מעצרו עד תום ההליכים.

חשד כי דירקטורים בבנק למסחר סייעו במעילה

שלושה חברי דירקטוריון הבנק למסחר נחשדים כי סייעו לאתי אלון בפרשת המעילה לבנק. כך מסרו היום מקורות במשטרה. לדבריהם, השלושה נחקרו בחשד כי ידעו על המעילה וסייעו לאלון, אולם איש מהם לא נעצר עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully