וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה הצעירה שהטיחה עוגה בפניו של השר ריבלין

4.7.2002 / 8:21

ארבל גל, 20, התפרסמה לפני כשנה כשהדביקה עוגת קצפת בפרצופו של שר התקשורת "כדי להעיר אותו מאטימותו"; נסיבות מותה אינן ברורות; המשטרה: לא מדובר בפלילים; ריבלין: זו טרגדיה

ארבל גל, הצעירה שהתפרסמה לאחר שהטיחה עוגה בפניו של שר התקשורת, ראובן רבלין, נמצאה אתמול ללא רוח חיים, בנסיבות מסתוריות. במשטרה מבהירים כי אין חשש למעורבות של גל, בת 20, בפלילים.

לפני כשנה השתתף שר התקשורת, ראובן ריבלין, בישיבה בוועדת הכלכלה. כשיצא מהחדר התקרבה לעברו בחורה והדביקה את העוגה בפרצופו. אלמונים שנכחו באירוע חילקו לעובדי המשכן מכתב לפיו מאחורי האירוע עומדת "המליציה הישראלית של בריגדת זורקי העוגות בשיתוף עם המרכז לתקשורת עצמאית אינדימדיה".

השותפה גילתה את גל ללא רוח חיים

בהמשך נכתב כי "עוגה זו מושלכת בפניו של שר התקשורת מאחר ולא הוזמנו למסיבת הכבלים הפרטית שלו. אנו מגישי העוגה, מבקשים להעיר את השר מאטימותו ולהזכיר לו כי הוא ממונה על אינטרסים ציבוריים ולא על אינטרסים של בעל הון". מאוחר יותר התברר כי גל היא הבחורה שהטיחה את העוגה בפניו של ריבלין.

גל התגוררה בתל אביב עם שותפה. אתמול נכנסה השותפה לחדרה ומצאה את גל שוכבת במיטתה ללא רוח חיים. ניידת של מגן דוד אדום שהוזעקה למקום לא יכלה להצילה. בקיבוץ דליה בו נולדה וגדלה, סיפרו כי אביה של גל, צביקה, נפטר לפני כשלוש שנים מהתקף לב פתאומי. "זו טרגדיה", אמר ריבלין ל"מעריב", "אני משתתף בצערה העמוק של המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully