וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הספייס גירלז

18.10.2000 / 15:59

עם אלבום רביעי שייצא בקרוב, הבנות ממשיכות למלא הרבה חלל תקשורתי

בנות הספייס גירלז עומדות להכות בשבוע הבא עם הסינגל הראשון מאלבומם הרביעי ועובדות די קשה בימים אלה על קידום מכירות. באופן לא מפתיע עפים רסיסי גירל פאוור לכל הכיוונים.

מל בי, שאלבום הסולו שלה מאכזב במצעדים, נאלצה לחתוך את מאמצי השיווק ביפן ולשוב לאנגליה לדיון המשפטי בנושא החזקה על בתה התינוקת; עוד משהו שהיא צריכה להסדיר עם בן זוגה לשעבר, שאיתו היא לא ממש מדברת בימים אלה. הדיון מתקיים היום, ולכבוד האירוע עטתה על עצמה סקרי ספייס לבוש הולם לבתי משפט.

ויקטוריה אדמס-בקהאם הודיעה שתפרסם אוטוביוגרפיה, כי הגיע הזמן להבהיר כל מיני דברים. המעשה ייעשה באמצעות הוצאת הספרים המכובדת "פינגווין", שטוענת שמדובר בסיפור יוצא מגדר הרגיל של אחד הסלבריטיז הגדולים של זמננו. ויש להם על מה להתבסס, פוש ובן זוגה, הכדורגלן המחונן דיוויד בקהאם, הגיעו למקום ה- 59 ברשימת האנשים המשפיעים ביותר בבריטניה, פרויקט של העיתון "אובזרוור" וצ'אנל פור, ממש לפני הנסיך צ'רלס ודי הרבה לפני אמא שלו.

את אגף הנפש תופסת מל סי, שסיפרה ל"מירור" בשבוע שעבר על הדיכאון שממנו היא סובלת בעקבות השנה העמוסה שעברה עליה: היא גם היתה ספורטי, גם שיחקה אותה בקריירת סולו, גם אמרו עליה שהיא לסבית וגם טחנו את מערכת היחסים של עם ג'יי מלהקת "פייב". לא קל, נכון, וחוץ מזה, דיכאון זה מחלה, אין מה לעשות, אבל לא צריך להתבייש בזה.

ועל הפטפוטים, נכון להיום, ממונה אמה בנטון, בייבי, שתשתף היום פעולה עם מעריצים בצ'ט של כיף באתר הרשמי של הבנות בחמש אחר הצהריים שעון ישראל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully