וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: "מקסימוב החל לשתף פעולה"

ורד כהן-ברזילי

30.6.2002 / 16:54

כך נחשף בדיון להארכת מעצרם של שני חשודים מרכזיים בפרשת ההונאה; בפרקליטות טוענים שבידיהם עדויות של מקסימוב שיימסרו לסנגוריה; פרקליטתו מכחישה: הוא שומר על זכות השתיקה

הפרקליטות חשפה היום כי עופר מקסימוב החל לשתף פעולה עם חוקריו. בקול ישראל דווח, כי פרקליטתו של מקסימוב, קרן נהרי, הכחישה את טענות הפרקליטות, ומסרה כי מקסימוב שומר על זכות השתיקה.

במהלך דיון שהתקיים היום בדבר הארכת מעצרם של שניים מהחשודים המרכזיים בפרשה, בני רביזדה ואהרון אוהב ציון, טענה נציגת הפרקליטות כי בידיה עדויות של מקסימוב, שיימסרו לסניגוריה עד הדיון הבא. "מתנהלת חקירה שעשויה להיות בעלת משמעות לתיק זה", סיפרה עו"ד נג'רי. פרקליטו של רביזדה, עו"ד רון אורי, אמר בתגובה לטענות הפרקליטות: "יש אמירות של אתי אלון שיש כספים גנובים, וכן של מקסימוב, את האמירות האלה לא מעבירים לנו על אף שביקשנו".

בפרקליטות הזכירו בדיון בנוסף "פגישת נושים" שהתקיימה במלון קונטיננטל בראשית 2002, בה בה הוחלט על אופן גביית החובות של עופר. "באותה פגישה השתתפו הנאשמים ובה הוחלט לא להציק למשפחת מקסימוב ולאפשר לה לצאת לחו"ל", טענה הפרקליטות. כמו כן נטען כי בשנים 95' הופקדו בחשבונו של רביזדה מעל ל-6.5 מיליארד שקלים. "אנו טוענים כי מדובר באנשים שסיגלו לעצמם לאורך שנים קוד עברייני, אין לתת בהם אמון ויש להשאירם במעצר עד תום ההליכים נגדם", נאמר.

השופט צבי גורפינקל כתב בסיכום הדיון, כי מתברר שבכוונת התביעה להוציא תעודת חיסיון לגבי חלק מהחומר וכן מסתבר כי לא כל חומר הראיות הועבר לרשות הסנגוריה. הוא הנחה את הפרקליטות להוציא תעודת חיסיון עד ה-8 ביולי, יממה לפני תום הארכת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully