וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-700 ישראלים נרשמו בנציגויות ישראל בהודו

צחי בירן

6.6.2002 / 20:38

במשרד החוץ קראו למטיילים להירשם בנציגויות, כדי שיוכלו לאתרם במקרה של החרפה בעימות באזור; המשרד ממליץ לישראלים לעזוב את הודו; רבים כבר עזבו לתאילנד או נפאל

כמעט שבוע לאחר פרסום המלצת משרד החוץ לישראלים לעזוב את הודו או להתרחק מצפון המדינה, נרשמת היענות מפתיעה בקרב המטיילים. במשרד החוץ מציינים בשביעות רצון כי נכון להיום נרשמו בנציגות ישראל בניו דלהי כ-600 ישראלים ובנציגות בבומביי כ-60. לפי הערכתם, בתת היבשת שוהים כ-3,000 ישראלים בסך הכל.

במשרד החוץ חוזרים וקוראים למטיילים ברחבי הודו לפנות לנציגויות ישראל בהודו באמצעות הטלפון, אי מייל וכדומה. חשיבות ההתקשרות לקונסוליות היא הקושי הרב שיהיה לאתר את המטיילים במידה ותהיה החרפה במצב הלחימה בין הודו לפקיסטן. דיווח קצר על תנועותיו ומיקומו של כל ישראלי המטייל בהודו בימים אלה, יקל מאוד על נציגי ישראל לאתרם במקרה הצורך.

במחלקת הישראלים בחו"ל במשרד החוץ מציינים כי ישראלים רבים עזבו, בעקבות ההמלצה, את הודו לתאילנד או נפאל - חלקם תיכננו לעשות זאת קודם לכן והקדימו את עזיבתם. כמו כן ידוע על ישראלים רבים שעזבו את אזור הצפון הקרוב לאזור העימות ועברו לדרום הודו, כאמור, כמה עשרות כבר נרשמו בקונסוליה בבומביי הנמצאת בדרום המדינה. המלצת משרד החוץ גרמה לרוב המחזיקים בכרטיס טיסה להודו לשנות את יעדם, כשלעיתים ויתרו חברות התעופה על דמי הביטול בשל המצב המיוחד.

מספרי הטלפון בקונסוליות ישראל בהודו:

ניו דלהי: 91113013238
בומביי: 91222819993/4/5/6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully