וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכרז להפעלת הערוץ השלישי יפורסם בימים הקרובים

4.10.2000 / 9:04

כך נקבע בעקבות החלטת בג"ץ שדחה את עתירות זכייניות הערוץ השני; השופטים קבעו כי אין מקום להשוואת את התנאים בין הזכיינים הוותיקים לחדשים; הכוונה היא שהערוץ השלישי יחל את פעולתו בסוף השנה הבאה


כבר בימים הקרובים יפורסם המכרז להפעלת הערוץ השלישי, זאת לאחר שבג"ץ דחה אתמול את העתירות של זכייניות הערוץ השני שביקשו לדחות את מועד פרסום המכרז ולבטל את ההסדרים שחוקקו למתן זיכיונות להפעלתו. זכייני הערוץ השני טענו לקיפוח בתנאי המכרז לעומת הזכיינים החדשים.

ארבע עתירות הוגשו לבג"ץ, אחת מטעם ארגון המורים העל יסודיים. השופטים הודיעו כי את נימוקי פסיקתם יתנו במועד אחר. ככל הנראה הם השתכנעו מעמדת המדינה שטוענת כי בשביל לקדם את התחרות בין הערוצים המסחריים אין מקום להשוות את התנאים של שלושת הזכיינים הוותיקים של הערוץ השני לבין השניים החדשים, בעלי הניסיון המועט, שייבחרו להפעיל את הערוץ השלישי.

פרקליטה של הרשות השנייה, שעובד על פירסום המכרז לערוץ השלישי, עו"ד יאיר עשהאל, היה מאוד מרוצה מהחלטת בג"ץ ואמר כי "יש בשוק זה מקום לשני ערוצים מסחריים שמשדרים פרסומות". "ידיעות אחרונות" מדווח כי במשרד התקשורת ציינו וכי המכרז על הערוץ השלישי כבר מוכן והא יפורסם בימים הקרובים. הכוונה היא שהערוץ החדש יחל לפעול ברבעון האחרון של השנה הבאה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully