וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת הודו לחיילים: התכוננו למלחמה כוללת

רויטרס

22.5.2002 / 10:40

בביקורו בקשמיר אמר וג'פאי כי עליהם להיות מוכנים להקרבה; בימים האחרונים הועברו כמיליון חיילים הודים לגבול עם פקיסטן; ילדה פקיסטנית נהרגה ו-3 נפצעו היום בחילופי האש

ראש ממשלת הודו, אטאל ביהארי ואג'פאי, אמר לפני זמן קצר לחיילים המוצבים בגבול הודו-פקיסטן, כי עליהם להתכונן למצב של מלחמה כוללת. בביקורו בחבל קשמיר אמר ואג'פאי לחיילים כי העם נמצא מאחוריהם וכי עליהם לעבוד קשה על מנת לנצח, אולם הם חייבים להיות מוכנים גם להקרבה. בימים האחרונים הועברו כמיליון חיילים הודים לגבול עם פקיסטן, בצפון קשמיר.

ילדה פקיסטנית נהרגה ושלושה אנשים נפצעו היום בחילופי אש בין הודו לפקיסטן בחבל קשמיר.

ואג'פאי הגיע אתמול לקשמיר לביקור בן שלושה ימים באזור. למרות הביקור, נמשכו אתמול חילופי האש בין כוחות הודו לפקיסטן, במהלכם נהרגו 5 הודים ופקיסטנים. עדי ראיה דיווחו כי מנהיג בכיר בתנועת הבדלנים בקשמיר, עבדול ראני לונה, 70, נורה אתמול למוות במהלך מצעד פרו פקיסטני בעיר סרינגר. הוא נחשב למנהיג מתון בקרב הבדלנים. אף ארגון לא לקח אחריות על הרצח. קבוצות מורדים בקשמיר האשימו את הודו במעשה.

שלשום הודיע סגן מזכיר המדינה האמריקאי, כי ייצא בקרוב לשליחות מיוחדת להודו ופקיסטן, בניסיון להרגיע את המתח בין שתי מדינות הגרעין. כך אמר אתמול דובר מחלקת המדינה, ריצ'ארד באוצ'ר. "אנו מצפים שסגן מזכיר מחלקת המדינה, ריצ'ארד ארמיטג', ייצא לאזור בקרוב. אין לי פרטים על תאריכים ברגע זה", אמר באוצ'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully