וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג בקהאם בדה את סיפור חטיפת בנם

3.10.2000 / 15:31

כותב הביוגרפיות הנודע, אנדרו מורטון, טוען כי דיוויד המציא את הסיפור כדי להסיט את תשומת ליבה של המשטרה מאשמת הנהיגה המופרזת העומדת נגדו

תובעי בית המשפט בבריטניה לוחצים על כותב הביוגרפיות הנודע, אנדרו מורטון, להעיד במשטרה כי ויקטוריה ודיוויד בקהאם, הספייס גירל וכוכב מנצ'סטר יונייטד, בדו את הסיפור על הניסיון לחטוף את בנם, ברוקלין, במטרה להסיט את תשומת ליבה של המשטרה מאשמת הנהיגה המופרזת של דיוויד.

רישיון הנהיגה של בקהאם נשלל ממנו למשך שמונה חודשים בחודש דצמבר 1999, לאחר שנתפס נוהג במהירות מופרזת. בקהאם ערער על עונשו בטענה כי נאלץ לנהוג במהירות גבוהה, משום שרדף אחריו צלם פפרצ'י, והוא חשש לביטחונו האישי. כמה שבועות לאחר מכן, סמוך למועד ההכרעה על הערעור, טענו בני הזוג בקהאם במשטרה, כי בזמן שערכו קניות לחג מולד יחד עם בנם ברוקלין במרכז הקניות היוקרתי הרוד'ס, התפרץ אל עבר עגלת התינוק מעריץ מטורף דרש תמונה של כל המשפחה, ואיים לחטוף את הילד.

אולם מורטון, המפרסם ביוגרפיה על הזוג פוש-בקהאם, מטיל בספרו ספק לגבי קיום התקרית במרכז הקניות. לטענתו, ניגש אליו צלם שהיה נוכח במרכז הקניות ואמר לו "לדיוויד בקהאם יש עניין עומד ותלוי בבית משפט. הוא משתמש בתקרית שהיתה לכאורה, כדי להוריד ממנו את השלילה. לא היה שום מעריץ מטורף באותו יום".

"אלו הן הערכות ודעות של מורטון", אמר דובר שירות התביעה. "אם יש לו הוכחה לטענותיו, הוא חייב לגשת למשטרה ולהציגן, כדי שניתן יהיה לקיים חקירה בעניין. אנחנו יכולים להתייחס רק לדברים שמופנים אלינו על ידי המשטרה".

בחודש אוגוסט ביקשו בני הזוג בקהאם להוציא צו מניעה לפרסום הספר החדש של מורטון, בטענה שהוא מפר סודיות בכך שהוא מפרסם את חייהם האישיים. לטענת הזוג, מורטון קיבל מידע חסוי משומר ראשם לשעבר, מארק ניבלט. בסופו של דבר הגיעו הצדדים להסכם לפיו, 200 מילה יושמטו מכתב היד המקורי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully