וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט ניצח את מכבי ת"א

2.10.2000 / 22:45

מכבי חיפה הביסה את מכבי ת"א, בית"ר ירושלים ניצחה בזמן פציעות, הפועל ת"א ניצחה את מכבי פ"ת

אברהם גרנט הגיע היום לבלומפילד להתמודדות המעניינת מול מכבי ת"א, קבוצתו לשעבר. המשחק הסתיים בניצחון 0:3 גדול לגרנט ולירוקים מחיפה.
דווקה מכבי ת"א פתחה טוב את המשחק ותקפה ללא הרף את שער חיפה ברבע השעה הראשונה, אך מכבי חיפה חזרה מהר מאוד למשחק. אריק בנאדו פתח את מסכת השערים בדקה ה-25, סרגיי קלצ'נקו כבש את השער השני פחות מדקה לאחר מכן והוריד את חיפה למחצית ביתרון 0:2.
מכבי ת"א פתחה את המחצית השנייה כמו את הראשונה בניסיונות לצמק את התוצאה, אך חיפה הייתה זו שהגדילה את היתרון משער נפלא של ננאד פראליה הקרואטי בדקה ה-66.
מיד לאחר השער השלישי החלו אוהדי מכבי ת"א להתפרע ולצעוק ליו"ר לוני הרציקוביץ' לעזוב את הקבוצה. הרציקוביץ' אמר לאחר המשחק בראיון לערוץ 2: "הם סובלים מחינוך לקוי".

שאר משחקי ליגת העל שנערכו היום:

עירוני ראשל"צ - ביתר ירושלים 1:0
המשחק המותח ביותר היה בראשון לציון. בית"ר שיחקה לא טוב, בלשון המעטה, אך שער של יניב אברג'יל בזמן פציעות הביא את שלוש הנקודות לירושלים.

מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה 3:0
שערים של אייל בן-עמי, מוטי קקון וניב טל הקנו את הניצחון להפועל פתח תקוה.

מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:0
בדקה ה-34 העלה פיני בלילי את הפועל תל אביב ליתרון 0:1. בדקה ה-62 נראה היה כי מכבי חוזרת למשחק בעקבות הרחקת שחקנה הזר של הפועל דיאן רצ'וניצה אך שער עצמי של תומר בן יוסף חמש דקות אחר כך, סתם את הגולל לתיקוותיה של פתח תקוה.

בני יהודה - מ.ס אשדוד 2:3. חזי שירזי ועופר שיטרית בדקות 25 ו-44 הורידו את בני יהודה למחצית ביתרון 0:2 .בדקה ה-61 הפיח יעקב קורצקי תקוות באשדוד בשער מצמק אך לא לאורך זמן. בדקה ה-72 מעלה דודי ליברמן הצעיר את בני יהודה ליתרון 1:3 ,אשדוד לא ויתרה ובדקה ה-83 צימק קורצקי בשערו השני את התוצאהל-3:2, אך עד בסיום לא הצליחו האשדודים להשוות.

הפועל חיפה - צפרירים חולון 0:2 שני שערים במחצית הראשונה של עמיר תורג'מן בדקה-8, ועופר טלקר בדקה ה-27. השאירו את שלוש הנקודות בחיפה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully