וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבל החלה באיחוד מרחבי תל אביב וראשל"צ - צפויים פיטורי עשרות עובדים

עינב בן יהודה

20.5.2002 / 19:08

את המרחב המאוחד ינהל גוסטבו טרייבר, המכהן כמנהל מרחב תל אביב; המהלך הוא חלק מתוכנית ההתייעלות של תבל

חברת תבל החלה היום באיחוד המרחבים תל אביב וראשל"צ דרום כחלק מתוכנית ההתייעלות של החברה - מהלך שיוביל לפיטוריהם של עשרות עובדים, בהם מנהלי מחלקות. כך נודע ל-TheMarker.

את המרחב המאוחד ינהל גוסטבו טרייבר, בעבר מנכ"ל התאחדות חברות הכבלים, המכהן כמנהל מרחב תל אביב. יוסי דואר, מנכ"ל תבל, אישר כי החברה החלה היום בתהליך של איחוד המרחבים לאיזור תפעולי אחד - תהליך, שלדבריו, יסתיים עוד כשבועיים. דואר סירב למסור כמה עובדים יפוטרו ואמר כי "זהו חלק מהמערך הכולל של התייעלות תבל וארגון החברה מחדש. אנו עדיין בעיצומו של התהליך, שהחל לפני כ-3 חודשים".

תוכנית ההבראה של תבל כוללת קיצוץ הוצאות השכר של החברה ב-20% במהלך החודשים הקרובים. צבי יוכמן, הנאמן של תבל, אמר כי קיצוץ זה יושג הן על ידי פיטורי עובדים והן על ידי קיצוץ שכרם של עובדים, אך סירב לפרט כמה עובדים יפוטרו. על פי הערכות, 50% מקיצוץ זה יושג על ידי פיטורי עובדים וה-50% הנותרים על ידי קיצוצי שכר. כיום מסתכמות הוצאות השכר החודשיות של החברה בכ-10 מיליון שקל. כזכור, פיטרה החברה בתחילת השנה כ-200 עובדים.

תבל אינה היחידה המאחדת מרחבים. לאחרונה פורסם כי חברת הלוויין YES, כחלק מתוכנית התייעלות הנובעת מהתייצבות מספר מנוייה, ממזגת את מרחב המרכז עם מרחביה האחרים - מהלך שיוביל לפיטוריהם של למעלה מ-200 עובדים.

תבל - מאזן כספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully