וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולדת: ניצחון גדול לבני אלון

20.5.2002 / 6:35

יו"ר התנועה המכהן זכה בשני שלישים מהקולות; עם קבלת התוצאות הראשוניות אמש, החלו פניות מצד "האיחוד הלאומי-ישראל ביתנו" אל פלמ"ח זאבי, שהתמודד מולו, להצטרף לשורות מפלגה

ח"כ בני אלון, יו"ר התנועה המכהן, זכה בבחירות לראשות תנועת מולדת, שנערכו אמש. בקול ישראל דווח כי הוא זכה ב-66 אחוז מהקולות, לעומת יריבו - יפתח פלמ"ח זאבי - שזכה ב-33 אחוזים.

בזמן ספירת הקולות אמש, עת הסתמן ניצחונו של אלון, החלו פניות מצד גורמים באיחוד הלאומי-ישראל ביתנו אל יפתח-פלמ"ח זאבי, להצטרף לשורותיהם. ההערכה במערכת הפוליטית היא שזאבי ייענה לבקשה, אם אכן יפסיד בבחירות.

שלשום פירסם בית הדין של התנועה את החלטתו בשאלה שהעסיקה במהלך השבועיים האחרונים את שני המטות: הרכב הבוחרים. בית הדין פסק כי כ-700 מתפקדים למולדת, שהצטרפו לתנועה רק לאחרונה, יוכלו להשתתף בבחירות.

בראיונות אחרונים שהעניקו לכלי התקשורת, הצהירו אלון וזאבי שלא יצטרפו לממשלת האחדות של שרון. שניהם גם אמרו שיבחנו אפשרות להצטרף לממשלה צרה, אם תנקוט במדיניות ראויה. אלון אמר, כי בממשלה צרה, התיקים המועדפים עליו הם תיק החינוך או תיק המשפטים. זאבי אמר שהתיק המועדף עליו הוא תיק הפנים, והצהיר שבכוחו להביא בעתיד את מולדת להישג אלקטורלי של 15 מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully