וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהב לנבחרת הפיהוקים

1.10.2000 / 6:55

נבחרת ארה"ב בכדורסל גברה במשחק הגמר על צרפת 75:85 בעוד משחק אפור

זהו, זה נגנר, נפטרנו סופסוף מטורניר הכדורסל האולימפי ומנבחרת הפיהוקים האמריקאית. כרגיל, הציפיות מכדורסלני ה-NBA היו גבוהות במיוחד, אבל האכזבה קשה ומוחלטת. הצגות לא קיבלנו מהאמריקאים וגם הפתעות, בסופו של דבר, נשארו רק בגדר חלום.

בגמר הבוקר, גברו האמריקאים על נבחרת צרפת 75:85 (32:46) והוכיחו את כל האמור לעיל. אחרי התרדמה מול ליטא הם היו עירניים מספיק בשביל לשמור פער סביר מהצרפתים, אבל יותר מזה לא ראינו מהם. קווין גארנט וריי אלן הובילו את קלעי ארה"ב, עם 13 נקודות כל אחד.

כחצי דקה לסיום הטביע וינס קרטר, כדור שהועלה עבורו דרך הקרש, השופטים קבעו כי זו התערבות במעוף הכדור מעל הטבעת (קישקוש) ופסלו את הסל. המהלך הזה, במידה רבה, משקף את הכדורסל של נבחרת שלא הצדיקה את התואר "דרים טים" ומצד שני מנעה מאיתנו את העניין שבסנסציה ספורטיבית אדירה.

הצרפתים, כמו גם הליטאים שסיימו במקום השלישי, יחזרו הביתה עם מדליה ועם הרבה מחמאות. לנבחרת הטריקולור זהו שיחזור של הישג השיא שלהם באולימפיאדות, לפני למעלה מ-40 שנה. חבל אולי שהצרפתים לא האמינו בעצמם קצת יותר בגמר, אבל מצד שני, אולי נחסכה לנו עוד אכזבה, כמו בסיום משחק חצי הגמר בין ליטא לארה"ב.

האמריקאים השלימו זכייה מספר 12 מתוך 14 הופעות בטורניר הכדורסל האולימפי והעמידו את מאזנם המצטבר על 109 ניצחונות ו-2 הפסדים.
קשה להאמין שבאולימפיאדה הבאה ירשו לעצם האמריקאים להציג נבחרת כה חלשה ואפשרויות ההפתעה יפחתו. בינתיים נחזור ליהנות מהקרבות האירופיים בליגות האלופות ומשחקים בהם קרטר ושות' באמת יבואו לשחק, בליגת ה-NBA.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully