וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הקייאקים של קלגנוב נדחה לבוקר

1.10.2000 / 2:30

החותר הישראלי ייאלץ לחכות בגלל רוחות באתר האולימפי שלא איפשרו את קיום התחרות. המדליה הישראלית עדיין מחכה. על פי העידכון האחרון, השיוט ייערך בין שבע לשמונה בבוקר, שעון ישראל

אחרי כל ההכנות והציפיות לגמר הקייאקים של מיכאל קלגנוב נדחתה התחרות לשעות הבוקר.

רוחות עזות ב'רגאטה', אתר החתירה האולימפי בסידני, לא איפשרו את קיום גמר הקייאקים והמארגנים החליטו לדחות את כל המיקצים המתוכננים בשש שעות.
מאוחר יותר נתקבלה הודעה כי הגמר התחרויות נדחו רק בשלוש שעות, כלומר, מקצה הגמר של קלגנוב יתחיל בארבע בבוקר, וזה במידה ומזג האויר יאפשר את קיום החתירה.

בשעה היעודה נכנסו החותרים למים, אולם תוך מספר דקות הוחלט על דחיית הזינוק למועד מאוחר יותר, מאחר ומזג האויר רק החמיר והתנאים לקיום התחרות הפכו לבלתי אפשריים.

גם מיקצה חצי הגמר ל-500 מ' שנערך שלשום, נדחה בגלל ערפל, אלא שהפעם מדובר על דחייה ארוכה שעלולה לשבש את לוח הזמנים וההכנה המנטלית של המתחרים.


קלגנוב יתחיל את ההכנה הפסיכולוגית שלו לגמר מחדש, והעצבים עלולים לשחק תפקיד מכריע במצב החדש שנוצר.

אפשרות שהעלו המארגנים בעקבות המצב ועשויה לצאת לפועל במידה ולא יחול שיפור במזג האויר, היא שכל שיוטי הגמר יידחו למחר וייערכו לאחר הנעילה הרשמית של המשחקים שתהיה היום.

על פי העידכון האחרון (06:45), השיוט אמור להתקיים עוד הבוקר, בין שבע לשמונה בבוקר, שעון ישראל. הפרש הזמנים בין ישראל לסידני- 8 שעות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully