וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט רעידת אדמה

29.9.2000 / 15:29

נבחרת ליטא הייתה קרובה לניצחון סנסציוני על נבחרת החלומות אך ארה"ב ניצחה לבסוף 83:85

נבחרת הכדורסל של ליטא הייתה קרובה היום לאחת הסנסציות הגדולות ביותר המשחקים האולימפיים בחצי הגמר מול נבחרת החלומות של ארה"ב.

ארה"ב ניצחה בסופו של דבר 83:85 אך היה זה ללא ספק המשחק הקשה ביותר של נבחרת החלומות מאז החלה להופיע במשחקים האולימפיים.

לאחר המחצית הראשונה זה היה נראה כמו טיול נוסף של ארה"ב שהובילה בסיום המחצית ב- 12 נק' יתרון. אך ליטא השוותה בתחילת המחצית השניה ואף הובילה מספר פעמים והתוצאה הייתה צמודה. לקראת הסיום נטלה ארה"ב את ההובלה והחטאה של ליטא בשניות הסיום מנעה ממנה את הנצחון.

קלעו לארה"ב: וינס קארטר (18), אלונזו מורנינג (16), קוין גארנט (12), ריי אלן (9), סטיב סמית (7), אלן יוסטון (7), ג'ייסון קיד (6), וין בייקר (4), אנטוניו מקדייס (2), גארי פייטון (2), שריף עבדול רחים (2).

קלעו לליטא: שארונס ג'סוקביצ'יוץ' (27) דריוס סונגיילה (12), מינדוגס טימינצ'קאץ' (11), סליוץ' סטומברגץ' (11), תומס מסיוליץ' (7), אורליס זוקאוסקאץ' (6), רמונס סיסקאוסקאץ' (5), אודריוץ' גינטראיטיץ' (2), גואטארס איניקיץ' (2).

ארה"ב תתמודד בגמר טורניר הכדורסל ביום ראשון מול נבחרת צרפת.

המשחק מול ליטא הראה שניתן להתמודד עם האמריקאים השחצנים בעזרת משחק קבוצתי וסבלנות בהתקפה. הליטאים לא נתנו כבוד לנבחרת ה-NBA והתמודדו איתם פסיכולוגית כשווים. פתאום, מסתבר שהם אנושיים. פתאום, הם עושים טעויות תחת לחץ ולא מצליחים להטביע את יריביהם בסדרת דאנקים רצחניים ולברוח כשרק בא להם.

מבחינה מסויימת, יתכן כי זהו סוף עידן ה"דרים טים" באופן אותו היכרנו - קבוצת על שנותנת שואו, נוסח ההארלם גלובטרוטרס, כשכל העולם משחק בתפקיד שק החבטות שמפסיד ואומר תודה.
לחלומות האמיתיים - לארי, מג'יק, מייקל וחבריהם זה לא היה קורה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully