וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: צרפת מול אוסטרליה בחצי הגמר

28.9.2000 / 11:33

נבחרת קנדה, שגברה על יוגוסלביה בשלב המוקדם, הודחה על ידי הצרפתים והאוסטרלים הדהימו את אלופת אירופה, איטליה. ברבע גמר נוסף: יוגוסלביה-ליטא

נבחרת צרפת שמה סוף להופעה המרשימה של כדורסלני קנדה בסידני, עם ניצחון 63:68 ברבע הגמר.

הקנדים הדהימו בסיבוב הראשון בניצחון על יוגוסלביה וסיימו בראשות בית ב' ללא הפסד. רבע הגמר הוא כבר סיפור שונה. צרפת, עם רקורד של שני ניצחונות מול שלושה הפסדים בבית המוקדם, הגיעה למשחק מוכנה הרבה יותר ושמירה הדוקה על הכוכב הקנדי סטיב נאש (דאלאס מאבריקס), הגבילה אותו ל-4 נקודות בלבד במחצית הראשונה.

צרפת פתחה חזק מאוד, למרות שאיבדה את הגארד יאן בונאטו לאחר 10 דקות בשל פציעה בכף הרגל. יתרון השיא הגיע כבר ל-15 נקודות, 23:38. קנדה התקרבה פעמיים לטווח 5 נקודות מהצרפתים ובשני המקרים ריגודו הוציא להם את הרוח מהמפרשים עם שלשה.

הגארד לורן סקיארה הצטיין עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים וריגודו השלים, עם 15 נקודות ו-4 אסיסטים. 23 נקודות ו-9 ריבאונדים של טוד מקולוך, לא הספיקו לקנדים, שחסרו מאוד את הנקודות של נאש. נאש סיים עם 10 נקודות ו-8 אס', אך עם תשעה איבודי כדור.

צרפת רושמת את ההישג האולימפי הטוב ביותר שלה מאז 1956, אך גם סופגת מכה קשה עם פציעה של שני שחקנים: בונאטו שכנראה ונפגע בעקב אכילס והסנטר המחליף, סיריל ג'וליאן, שנפגע בעינו ונלקח לבית החולים עוד בזמן המשחק. לא ברור מצבם של השניים לקראת חצי הגמר.

בקרב על מדלית הכסף ישחקו הצרפתים מול הנבחרת הביתית, שגברה מוקדם יותר על אלופת אירופה, איטליה, 62:65. אם האוסטרלים יעפילו לגמר, יהיה זה אחד מהישגיהם הגדולים ביותר אי פעם באולימפיאדה.

בחצי הגמר השני תפגוש ארה"ב (לאחר שתנצח את רוסיה) את המנצחת בין ליטא ויוגוסלביה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully