וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יאומן כי יסופר: שני קדמי וענת פבריקנט שמטו את מדלית הארד

28.9.2000 / 5:45

צמד השייטות הישראלי סיים רק במקום הרביעי. האכזבה במחנה הישראלי היא גדולה, וזאת נוכח הציפיות הגדולות למדליה אולימפית ראשונה בסידני

מישהו צריך להתחיל לחשוב על הענקת מדליה רביעית במשחקים האולימפיים. רק כך ככל הנראה יש לישראל סיכוי לזכות במדליה אולימפית בימים אלה.

שני קדמי וענת פבריקנט יצאו לפנות בוקר לשיוט האחד עשר והמסיים של תחרות השייט בדגם 470 לנשים, ויצאו מהמים של סידני כשידיהן על התחתונה.

האופטימיות ששררה בימים האחרונים במחנה הישראלי והתקוה להביא לישראל טיפה של נחת, נמוגה לאחר שקדמי ופבריקנט סיימו את התחרויות במקום הרביעי בלבד. הצמד האוסטרלי סטוול וארמסטרונג זכה במדלית הזהב.

הפתיחה שעוכבה בחצי שעה עקב תנאי מזג האוויר, הצביעה בדיעבד על מה שצפוי לקרות, וזאת לאחר שהצמד הישראלי הגיע למצוף הראשון במקום ה-12. בהמשך חל שיפור ביכולתן של קדמי ופבריקנט,ובשלב מסוים הן עלו למקום החמישי בשיוט. מיקום שהיה מציב אותן במקום השני בדירוג הכללי, אך דווקא בסיבוב האחרון הן נחלשו, סיימו את השיוט במקום השמיני בלבד ואיבדו את הסיכוי לזכות במדליה.

חבל מאוד שכך הסתיימה הדרך של קדמי ופבריקנט באולימפיאדת סידני, אליה הם התכוננו והתאמנו כל כך קשה במשך ארבע שנים. בזכות גילן הצעיר ייתכן ונראה אותן גם בעוד 4 שנים באולימפיאדת אתונה.

התקוות האחרונות של ישראל למדליה הם חותר הקיאק מיכאל קלגנוב, והקופץ במוט אלכס אברבוך. קלגנוב העפיל הלילה לגמר (1000 מ'), שיתקיים בלילה שבין שישי לשבת. אברבוך יתחרה בגמר הקפיצה במוט ביום שישי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully