וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריון ג'ונס מתקרבת לרגע האמת בבור הקפיצות

27.9.2000 / 17:03

האמריקאית המקווה להשיג חמש מדליות זהב, עלתה לגמר במקצוע החלש שלה יחסית עם התוצאה השלישית בטיבה במוקדמות, 6.78 מטר. דרקסלר הותיקה עלתה עם התוצאה הטובה ביותר, 6.84 מטר

חלום הזהב המחומש של מריון ג'ונס מתקדם בשלב זה לפי התוכנית, לאחר שהאתלטית האמריקאית העפילה לגמר הקפיצות לרוחק.

מקצוע זה הוא החלש של ג'ונס באופן יחסי, והיא לא נחשבת לפייבוריטית לזכייה, מה גם שהתוצאה שלה במוקדמות, 6.78 מטר, היא רק השלישית בטיבה. ג'ונס מסתמכת בעיקר על המהירות שהיא מפתחת בהרצה, ואין לה טכניקה טובה בקפיצה עצמה.

אם הייקה דרקסלר הותיקה מגרמניה תדע להביא בגמר לידי ביטוי את הניסיון והטכניקה העדיפה שלה, היא יכולה לקחת את הזהב. במוקדמות קבעה דרקסלר את התוצאה הטובה ביותר, 6.84 מטר.

שניה במוקדמות הגיעה פיונה מיי האיטלקית, זוכת הכסף מאטלנטה, עם 6.81 מטר, שלישית כאמור מריון ג'ונס ורביעית דון בורל האמריקאית (6.77 מטר במוקדמות).

כל האתלטיות הללו מועמדות בכירות לזהב ולמדליות האחרות, ואליהן יש להוסיף את טטיאנה קוטובה הרוסיה, שהיתה לה עונה אירופית מצויינת, אך כושרה נפגע בשל תאונת דרכים בה היתה מעורבת בחודש שעבר, בעקבותיה אף יעצו לה רופאים לא להתחרות בסידני. קוטובה (שכנראה לא מקשיבה לרופאים) קפצה במוקדמות 6.66 מטר (תוצאה שביעית בטיבה בשלב זה) אך היא יכולה להתעלות בגמר ולסכן את המועמדות האחרות.

קופצות איכותיות אחרות שהעפילו לגמר ושווה לעקוב אחריהן (בסוגריים התוצאה במוקדמות): טונדה ואסזי מהונגריה (6.70 מטר), אלוה גולבורן מג'מאיקה (6.68 מטר) ולודמילה גאלקינה מרוסיה (6.62 מטר).

גמר הקפיצה לרוחק לנשים ייערך וישודר בערוץ 1 ביום שישי ב-10:00 בבוקר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully