וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: הלכה המדליה

27.9.2000 / 10:57

יכולת חלשה בקרב על הארד בהאבקות בסיגנון יווני שלחה את יבסייצ'יק הישראלי הביתה עם המקום הרביעי המתסכל. עוזר מאמן נבחרת ישראל: "לא הערכנו נכון את היריב האמריקאי בחצי- הגמר"

הציפיות למדליה אולימפית ישראלית ראשונה נגוזו בינתיים, אחרי שהמתאבק הישראלי יורי יבסייצ'יק הפסיד בקרב על מדליית הארד לבלארוסי דמיטרי דבלקה.

הקרב במשקל של 130 ק"ג הסתיים בתוצאה 0:1 לזכות דבלקה והשאיר את הישראלי עם המקום הרביעי בלבד.

אחרי ההופעות הטובות של יבסייצ'יק בשלב המוקדם ובחצי הגמר, נראה המתאבק הישראלי נטול כוחות לחלוטין, לא הירבה לתקוף וליזום והפסיד את הקרב.

הבלארוסי, היה אף הוא רחוק מלככב, ואחרי הנקודה שהשיג בתחילת המחצית השניה של הקרב, לא עשה יותר מדי.
בתום שש דקות הקרב היתה התוצאה 0:1 והמתאבקים נכנסו להארכה בת שלוש דקות, בה לא קרה יותר מדי.

עוזר מאמן נבחרת ישראל: "לא הערכנו נכון את היריב האמריקאי בחצי- הגמר"


בני מגרשווילי, עוזר מאמן נבחרת ישראל בהיאבקות, בשיחה עם וואלה! ספורט מסידני:
"אנחנו מאוד מאוכזבים, כי רצינו שאחד מהספורטאים שלנו יזכה במדליה. אבל אסור לשכוח שלפני האולימפיאדה היינו חותמים על מקום רביעי של יורי, ובינתיים זה ההישג הכי טוב של הישראלים במשחקים. כך שביחד עם המקום השביעי של גוצ'ה ציציאשווילי אנחנו מרגישים גם שמחה וגם אכזבה."

על שני הקרבות האחרונים:
"יורי עבר שלושה ימים עמוסים מאוד בקרבות נגד מתאבקים מן השורה הראשונה וזה מאוד מעייף, פיזית ומנטלית. בקרב מול האמריקאי - יריב שלא היכרנו ולא הערכנו נכון ושהציג יכולת מדהימה באולימפיאדה - יורי נפצע בסנטר, וזה הוציא אותו משיווי משקל בתוך הקרב. את היריב מבלארוס דווקא הכרנו מצויין אבל לעייפות היתה השפעה שלילית."

"לערכתי ולהערכתו של יעקב מזין, מאמן הנבחרת, עשינו הכל על מנת שהוא ייצא מן המשבר של הבוקר. צריך אבל לזכור שמדובר בספורט אישי, בו ספורטאי צריך ללמוד להתגבר לבד על קשיים, ולצערנו זה לא קרה היום."

על המשך הדרך:
"כשיורי עלה לארץ הוא למעשה היה מתאבק אלמוני שאף אחד לא הכיר בעולם. מאז, הוא הגיע להישגים יפים מאוד באליפות העולם ואירופה, ועכשיו מקום רביעי באולימפיאדה. יורי נמצא בתהליך מואץ של התקדמות ולדעתי הוא אף ימשיך בכך בשנים הקרובות."

חבל שדווקא בקרב על המדליה נראה הישראלי תשוש לחלוטין.
המדליה, שהיתה בהישג יד, הלכה. עכשיו כולם עם הפנים למפרץ בו יתקיימו השיוטים במפרשיות מדגם 470, מחר בבוקר.
אולי שם זה יקרה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully