וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לא יועמד לדין

26.9.2000 / 20:09

כך מפרסם הערב ערוץ 2; היועץ המשפטי יודיע ביום חמישי על סגירת התיק נגד בני הזוג נתניהו בשל העדר ראיות מספיקות אולם ימתח ביקורת על אמות המידה של ראש הממשלה לשעבר

היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובנשטיין, יודיע ביום חמישי בצהריים על סגירת התיק החקירה נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בשל העדר ראיות מספיקות - כך פורסם הערב בחדשות ערוץ 2.
על פי הידיעה, רובנשטיין החליט שגם שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה לשעבר, לא תועמד לדין בפרשה. רובנשטיין יפרסם דו"ח בו יפרט את הנימוקים לסגירת התיק ויגולל בו את השתלשלות הפרשה. בדו"ח ימתח רובנשטיין ביקורת על אמות המידה של ראש הממשלה לשעבר ודרך התנהגותו שלא הולמת איש ציבור ופוליטקאי. אולם, מעבר למשמעות הציבורית של הדברים אין להם כל תוקף משפטי שימנע בנתניהו לחזור לחיים הפוליטים, בדומה לדברים שנכתבו נגדו בדו"ח הציבורי שפרסם רובינשטיין בסיכום פרשת בראון.

היועץ המשפטי יפרסם בדו"ח את מגוון הדעות בפרקליטות בפרשה. פרקליט מחוז ירושלים שליווה את הפרשה המליץ לסגור את התיק מאחר שסבר כי אין לסמוך על עדותו של עד הפרשה המרכזי בפרשה, אבנר עמדי, לעומת דעתה של פרקליטת המדינה, עדנה ארבל, שסברה כי למרות זאת התיק צריך להגיע לבית המשפט ולהתברר שם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully