וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 29 נעצר בחשד שאנס בת 10

ורד כהן-ברזילי

2.5.2002 / 14:14

אלון קורן מתל אביב חשוד שאנס הילדה בחצר ביתה באזור המרכז; הילדה נזקקה לטיפול רפואי; המשטרה: אונס נדיר באכזריותו; הורשע בעבר במעשים מגונים בכוח בצעירה עיוורת; מכחיש החשדות

בית המשפט התיר היום לפרסום, כי המשטרה עצרה אתמול צעיר תושב תל אביב בחשד לאונס ילדה בת 10. החשוד, אלון קורן, בן 29, אנס, על פי החשד, לפני כמה שבועות את הילדה בחצר ביתה באזור המרכז. במשטרה טוענים כי מדובר באונס אכזרי ביותר שבסופו נדרשה הילדה לטיפול רפואי. מעצרו של קורן הוארך היום בבית משפט השלום בתל אביב ב-12 ימים.

קורן הורשע בעבר, במסגרת עיסקת טיעון, במעשים מגונים בכוח בצעירה עיוורת וגניבה. הוא ריצה תקופת מאסר בת שנתיים, והשתחרר לפני כשנה. קורן חשוד, כי במסגרת עבודתו כשליח בסופרמרקט הוא נהג להסתובב באזור מגוריה של הילדה וכפי הנראה באחת הפעמים, גרר אותה בערב לחצר הבית ואנס אותה באכזריות. לאחר שסיים את זממו גנב מהילדה את הטלפון הסלולרי שלה ונמלט מהמקום. "זה אונס נדיר באכזריות שלו", סיכם היום בא כוח המשטרה, רס"ר חיים יצחקי.

במסגרת עדותה הצליחה הילדה להרכיב קלסתרון הזהה לדמותו של קורן. שופטת בית המשפט, יהודית אמסטרדם ציינה במהלך הדיון היום בבית המשפט, כי היא נדהמה לראות עד כמה הקלסתרון שציירה הילדה מדויק וזהה כמעט לחלוטין לדמותו של החשוד. במשטרה נטלו דגימת די.אן.איי מקורן, במטרה להשוות אותה לממצאים שנותרו בגופה של הנאנסת. מחוות עדת ראשונית שנמסרה לידי הצוות החוקר עולה כי הממצאים זהים לחלוטין.

ההזמנה לחקירה נשלחה בדואר

קורן זומן לחקירה באמצעות מכתב שנשלח לדירתו ב-23 לאפריל. לצרכי החקירה, נמסר לו בתחילה כי הוא חשוד במעילה של מיליוני שקלים במסגרת צ'אטים טלפונים. כעבור כמה שעות חקירה נודע לו כי הוא חשוד באונס. קורן הכחיש את החשודות המיוחסים לו וטען כי בשעת האונס שהה אצל חברתו. ואולם השוטרים איתרו את כתובתה של החברה וזו לא רק שהכחישה כי הייתה עמו באותו הערב,אלא טענה באוזניהם כי היא אינה מעונינת לשמור עמו על קשר.

פרקליטו של קורן, עו"ד ירון בן יוסף, טען היום כי מרשו ידע על החקירה שבועיים לפני שנעצר ולכן לו ביצע המעשה יכול היה להימלט מאימת הדין. בהחלטתה התייחסה השופטת לטענות אלו באומרה כי, "קיים יותר מחשד סביר שהחשוד ביצע את העבירה". לדבריה, טענות הסניגור מתבססות על אי ידיעה. "בא כוח החשוד הינו בשלב זה כסומא בארובה. הוא טען טענה הגיונית... אולם, על מנת שלא לפגוע בהליך החקירה לא אציין את הנסיבות שהביאו לדרך זימונו של החשוד". כמו כן צינה השופטת לשבח את עבודת הצוות החוקר וזריזותו ולפיכך נעתרה באופן חריג לבקשתם להאריך את מעצרו ב-12 ימים.

במשטרה חושדים כי קורן אנס צעירות נוספות וקוראים לצעירות שנפלו קורבן למעשי החשוד ליצור קשר באמצעות מוקד המשטרה או ישירות בטלפון 6104444-03.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully