וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחידה לאבטחת אוטובוסים - מחזור מאי 2

2.5.2002 / 12:25

משרד התחבורה מגייס מאות מועמדים כדי להקים מחדש את היחידה; המאבטחים ייפרסו בתחנות ההסעה המרכזיות ובקווי אוטובוס באזורים בעייתיים; יצוידו באקדחים "כחול לבן"

משרד התחבורה החל היום בגיוס מאות מאבטחים ליחידה לאבטחת התחבורה הציבורית, כדי להתמודד עם איום פיגועי הטרור נגד הנוסעים.

במסגרת תוכנית משותפת של משרד התחבורה ומשטרת ישראל הוחלט על הקמתה מחדש של היחידה לאבטחת התחבורה הציבורית שפורקה בעבר על ידי השר שאול יהלום. ליחידה יגוייסו מאות מאבטחים יוצאי יחידות קרביות שיפעלו בתחנות ההסעה המרכזיות בכל הארץ. כמו כן יופעלו המאבטחים בקווי אוטובוסים הנוסעים באזור קו התפר ובמקומות המוגדרים כאזורים רגישים.

שר התחבורה, אפרים סנה, ציין כי מערך האבטחה החדש יכלול פעילות גלויה וסמויה של שוטרים ומאבטחים. לדבריו, משימתו הבלעדית של מערך האבטחה תהיה למנוע פיגועים באוטובוסים ובתחנות האיסוף של הנוסעים. המאבטחים יצוידו באקדחים מתוצרת התעשיה הצבאית מטרה לעודד רכישת "כחול לבן".

המאבטחים שיגויסו יועסקו על ידי משרד התחבורה ויונחו מקצועית על ידי משטרת ישראל ואגף הביטחון של משרד התחבורה. המועמדים יעברו תהליך מיון קפדני שיכלול בין השאר, מבחני התאמה.

עלות חידוש פעילות היחידה נאמד בכ-40 מיליון שקלים. דובר משרד התחבורה מסר כי מקור המימון ייקבע בפגישה שתתקיים בין השר סנה לשר האוצר, סילבן שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully