וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת היי טק נפרדת משרותיו של נתניהו: העריכה כי הוא חוזר לפוליטיקה

25.9.2000 / 9:20

חברת "בטאמ" העסיקה את נתניהו לפני כשנה; המנהלים חששו מעירוב אפשרי של אישיות פוליטית פעילה בעסקי החברה ; מנכ"ל החברה: "אני מעריך מאוד את תרומתו של ביבי לחברה"

חוזה העסקה של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, בחברת באטמ, המסתיים בסוף החודש, לא יחודש.

"ידיעות אחרונות", מפרסם היום כי בחברה, שנתניהו שימש בה יועץ לפיתוח עסקי בשנה האחרונה, העריכו כי נתניהו מתכוון לחזור לזירה הפוליטית ולכן העדיפו להמנע מעירוב אפשרי של אישיות פוליטית פעילה בפעילות העסקית של החברה.

מנכ"ל החברה, צבי מרום, שכר את שירותיו של נתניהו לתפקיד יועץ החברה במטרה להיעזר בו על מנת לפתוח דלתות אצל חברות התקשורת הגדולות בחו"ל. במסגרת החוזה קיבל נתניהו אופציות בשווי של כמיליון דולר. בתגובה לפרסומים אמר מרום כי הוא "מעריך מאוד את תרומתו של ביבי לחברה". חברה באטמ היא יצרנית של מתגים לרשתות תקשורת, בין לקוחותיה נמנות חברות התקשורת הגדולות בעולם.

אמש נודע כי נתניהו, ששומר את תוכניותיו הפוליטיות תחת מעטה חשאיות, נמצא במשא ומתן דומה עם שתי חברות. אחת מהן היא אלקטריק-פיול המפתחת מצברים לרכב חשמלי. נתניהו צפוי לקבל במסגרת החוזה אם ייחתם אופציות בשווי של כמיליון דולר. החברה השניה היא נט-2-ווירלס, הפרטים על המשא ומתן עימה עדיין לא ידועים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully