וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: גם נורמן בחוץ

23.9.2000 / 14:02

הפתעות ממשיכות ליפול בטורניר הטניס האולימפי והשבדי הודח על ידי פסקוואלה הצרפתי. האחיות ווליאמס ברבע גמר הזוגות

לא ברור מה גורם לכך, אבל טורניר הטניס האולימפי שובר את כל החוקים. אם את ההדחה של סאפין, שנמצא בשכרון חושים מהצלחותיו האחרונות וזאת של יואיט הצעיר, עוד אפשר היה לראות כמתקבלות על הדעת, הרי שאת הדחתו של מגנסון נורמן, המדורג שלישי, באמת קשה להסביר.

הצרפתי ארנוד די פסקוואלה גבר על נורמן, הידוע בעקביות והיציבות בהם ניחן, במשחק צמוד, שהוכרע על ידי שני שוברי שוויון 7:6 7:6 ועלה לרבע הגמר.

במשחק המרכזי היום בטורניר הגברים, מוביל כרגע הברזילאי גוסטאבו קוורטן על המקומי מארק פיליפוסיס ביתרון של מערכה אחת, לאחר שניצח 7:4 בשובר השוויון.

במשחק נוסף שנערך בטורניר הנשים גברה אמנדה קוצר (דרא"פ) על סאבין אפלמאנז הבלגית 6:3 6:1.

סרינה וויליאמס לא משחקת בטורניר היחידים עקב ריבוי הטניסאיות האמריקאיות ואחותה ונוס, מוניקה סלש ולינדזי דאבנפורט (שנפצעה בינתיים) הועדפו על פניה לאור מיקומן בדירוג העולמי.

אבל סרינה הגיעה לסידני ומצליחה להשאיר את חותמה על המשחקים בהופעה משותפת עם ונוס בטורניר הזוגות. השתיים העפילו לרבע הגמר עם ניצחון ב-3 מערכות 6:3 6:2 4:6 על הרוסיות ליחובטסבה ומיסקינה.

עוד ברבע הגמר: האלארד-דקוג'יס ומאורסמו הצרפתיות, זבירבה ובראבנצ'יקובה מבלארוס וכן הבלגיות ואן-רוסט וקאלנס.

בטוניר הזוגות אצל הגברים, עלו קורצ'ה קוסט הספרדיים לרבע הגמר עם ניצחון במשחק מרתק על הצ'כים ריקל ונובאק (8:6) 6:7 7:5 6:4.
עוד ברבע הגמר: קלמנט ואסקודה (צרפת), האס ופרינסיל (גרמניה) והקנדים לארו ונסטור.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully