וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים בזמן משלהם - מוריס גרין ומריון ג'ונס

23.9.2000 / 12:10

מריון ג'ונס קבעה 10.75 שניות ואספה את הזהב הראשון מתוך 5 מתוכננים. גרין קבע 9.87 שניות והותיר את כולם מאחור בדרך לזהב. שניהם רצו מול רוח נגדית קלה

עד עכשיו הם דיברו והצהירו על הזכיה הבטוחה בזהב, היא על התכניות שלה לזכות ב-5 מדליות זהב, הוא על כך שאין לו מתחרים. עכשיו הם התחילו לאסוף את הקבלות. מוריס גרין ומריון ג'ונס הוכיחו כי בריצות הקצרות הם בליגה משלהם.

מריון ג'ונס רצה בקצב משלה וסיימה את 100 המטרים במרחק רב לפני שאר הרצות, בזמן של 10:75 שניות. אם לקחת בחשבון רוח נגדית של 0.4- מטר לשניה, הרי שמדובר באחת התוצאות הטובות אי פעם. היא יכולה לסמן וי אחד קטן גדול ליד רשימת 5 הסעיפים שלה, וגם אם לא תזכה ב-5 מדליות זהב, ב-100 מטרים, היא הגדולה בכל הזמנים.

היווניה אקטריני טאנו הפתיעה במקום השני, עם 11:12 שניות ומרלין אוטי (ג'מאייקה), אולי כמחווה נוגה לקריירה שלה, פיספסה במאית אחת את מדלית הארד לטובת בת ארצה טניה לורנס, שקבעה 11:18 שניות.

מוריס גרין -נגד השעון והרוח

אצל הגברים כמו אצל הנשים, היו שני קרבות. אחד של גרין מול השעון והשני בין שאר משתתפי הגמר, על מדליות הכסף והארד. גרין שרץ מול רוח נגדית של 0.3- מטר לשניה ובטמפרטורה נמוכה מדי עבורו, לא סיכן את שיאו העולמי, אך התוצאה של 9.87 שניות, היא עדיין אחת הטובות אי פעם באולימפיאדה.

במדלית הכסף זכה חברו הטוב של גרין, אטו בולדון מטרינידד, כשהוא קובע 9.99 שניות. אבאדלה תומפסון מהבהאמה זכה בארד באופן מפתיע, עם 10.04 שניות, כשהוא מקדים את דווין צ'יימברס הבריטי וג'ון דראמנוד מארה"ב.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully