וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי מאכילה את אפריקה

18.4.2002 / 18:02

השחקנית הוכיחה טוב לב כשהזמינה 2,000 פיצות בעבור הניצבים בסרטה שצולם בנמיביה; העיתון המקומי סיפר על היחס החם שהעניקה למשתתפים בסרט; "אני אספר עליכם בהוליווד", הבטיחה; נשמה

השחקנית אנג'לינה ג'ולי התגלתה לא רק כאשה יפה אלא גם כאדם מצפוני. בצילומי סרטה החדש באפריקה דאגה ג'ולי לצוות הניצבים הגדול והזמינה עבורם אלפיים פיצות – כשעל המשלוח האדיר שילמה מכיסה. השחקנית צילמה את הסרט החדש "מעבר לגבולות" בהפקת לויד פיליפס, בנמיביה.

כוכבת הסרט "טומב ריידר" סיפרה כי נהנתה מאוד מהצילומים בנמיביה בזכות האנשים "שכיבדו את פרטיותה לחלוטין", הסביר המפיק. צוות ההפקה סיפר כי ג'ולי היתה פתוחה ונחמדה לסביבתה – בניגוד לשאר חבריה למקצוע. העיתון המקומי "הנמיביאן" דיווח כי כי אנג'לינה לא עשתה עניין מהאוכל שאכלה, בירכה לשלום את כל המשתתפים בסרט ושיחקה עם ילדי הניצבים.

ביום האחרון של הצילומים בנמיביה הזמינה השחקנית מפיצריה מקומית 2,000 מגשי פיצות למען כל הניצבים וחילקה לכל אחד מהם חולצה של הסרט. ג'ולי הביעה את הערכתה לצוות המקומי אותו הגדירה כ"מאוד מקצועי" והבטיחה לספר עליהם לחבר'ה בהוליווד. הסרט החדש ייצא לאקרנים באירופה בחג המולד הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully