וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק חירש, זוג לסביות ומהומה בארה"ב

8.4.2002 / 15:55

שתי נשים חירשות שביקשו תרומת זרע שתאפשר להן להביא לעולם ילד חירש זוכות לתגובות סוערות; חוקרים: "למנוע במכוון מתינוק חוש טבעי זה מעשה לא אתי"; לשתיים בת בת 5, גם היא חירשת

זוג לסביות עוררו מהומה בארה"ב כשבחרו להביא לעולם ילד חירש בכוונה תחילה. שרון דצ'סנאו וקנדי מקלו, שתיהן חירשות מלידה, נדחו על ידי סדרת בנקי זרע אליהן פנו כשביקשו תרומת זרע של גבר הסובל מחירשות מלידה. השתיים שנמצאות יחד שמונה שנים פנו לבסוף, לחבר משותף, גם הוא חירש מלידה ובעל היסטוריה של חמישה דורות של חירשים במשפחה וביקשו ממנו תרומת זרע.

באמצעות תרומתו של החבר, הרתה דצ'נסאו ותשעה לאחר מכן הביאה לעולם את גאווין, בנם החירש של השתיים. הזוג מסר כי לכשיגדל יוכל גאווין לבחור האם להיעזר במכשיר שמיעה או לא. זו לא הפעם הראשונה שהחבר מעניק לשתיים תרומת זרע. גם בתם הבכורה והחירשת (היום בת חמש) הגיעה לעולם באופן דומה.

לידתו של גאווין גררה תגובות רבות בארה"ב. "אני לא מצליחה להבין למה מישהו ירצה להביא לעולם ילד נכה", אמרה חברה בכירה באיגוד החירשים האמריקאי. "למנוע במכוון מתינוק חוש טבעי זה מעשה לא אתי", אמרו חוקרים בריטים לבי.בי.סי. הזוג דצ'נסאו ומקלו בתגובה הבהירו כי נראה להן אידאלי להביא לעולם ילד שהוא כמותן. "גם לאנשים שחורים יש חיים יותר קשים בעולם הזה אז להם אסור לרצות להביא ילד שחור לעולם", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully