וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאהל דרעי נכנס לשלב הנדל"ן

17.9.2000 / 16:03

באישון לילה מוקמו מול חומות כלא מעשיהו קרוונים שישמשו את ישיבת "שאגת אריה" הסמוכה; לדברי בכירי ש"ס במקום המהלך בוצע בתיאום עם עיריית רמלה; "שטח משוחרר לא יוחזר", קבעו; עיריית רמלה: לא אישרנו דבר, הוצא צו הריסה; מיוחד לוואלה! חדשות

מאת לירון מרוז

הקרוונים הראשונים של ישיבת "שאגת אריה", אוהל התמיכה בדרעי מול כלא מעשיהו, הגיעו באישון לילה למקום והוצבו בצידו המזרחי של הכלא סמוך למאהל המקורי.

בשטח, שהוכשר במהלך הימים האחרונים, מסתובבים ראשי המקום בניהולו של הרב אורי זוהר ומתכננים להעביר את כל המאהל לאתר החדש. בתוך הקרוונים עצמם, שניים במספר, מסתובב המנהל האדמניסטרטיבי של הישיבה, יהודה אזרד, יחד עם "עוזי הפורץ החרדי", שמתקין את המנעולים לדלתות הקרוונים. על אף שאזרד נמצא בתוך הקרוונים הוא מכחיש שהוא קשור אליהם. "אתמול בלילה תורם הניח אותם כאן, אנו לא קשורים לזה. אני מתעסק איתם כי בתור המנהל כאן לא ארשה שתהיה בשטח הפקרות".

למרות זאת אישרו בכירים אחרים במקום כי הקרוונים הובאו על ידי התורם בתאום מלא עמם והם מתוכננים לשמש את משרדי הישיבה. אותם גורמים הסבירו כי בסופו של דבר, המעבר, שיתרחש בתוך יום או יומיים, ייטיב עימם, וכן כי הדבר נעשה בתיאום עם העיריה. "גם יהיה כאן יותר מקום, וגם נהיה יותר קרובים לדרעי", אמרו. בנוגע לגורל השטח עליו יושב עכשיו המאהל הבהירו, כי גם כשהישיבה תעבור למקומה החדש הוא לא יתרוקן מיושביו. "שטח משוחרר לא יוחזר", קבעו בסיפוק.

דוברת עיריית רמלה, נורית לב, אמרה כי לעיריה לא ידוע על הצבת הקרוונים: "עיריית רמלה הוציאה צו הריסה מידי עם הקמת המאהל, כל בניה שתתווסף במקום ללא היתר, ובכלל זה קרוונים, חל עליה צו הריסה ואינה נעשית בתיאום עימנו".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully