וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתארגנת תמיכה בש"ס למועמדות שמעון פרס לנשיאות

6.1.2000 / 7:21

ההערכה: פרס יתמוך במתן חנינה לאריה דרעי

בש"ס מתארגת קבוצת תומכים של יו"ר התנועה לשעבר אריה דרעי התומכת בבחירתו של שמעון פרס לנשיא. ההערכות הן כי הרקע לתמיכה הוא הצפי כי פרס יתמוך במתן חנינה לאריה דרעי, אם ייבחר לנשיא.
שר התשתיות אלי סויסה מש"ס הכחיש הבוקר את הידיעה על תמיכה כזו בפרס. "יש לתנועת ש"ס קשרים לא פחות טובים עם וייצמן מאשר עם פרס", אמר סויסה. "מדהים איך כל נושא בעולם מתקשר בסופו של דבר לאריה דרעי", הוסיף.
פרקליטת המדינה עדנה ארבל תורה על הקמת צוות בדיקה מיוחד בפרשת וייצמן. רק אם צוות הבדיקה יעלה ממצאים משמעותיים - תפתח נגד הנשיא חקירה משטרתית. יצויין כי עדיין לא ברור האם ניתן לפתוח בחקירה משטרתית כנגד נשיא מכהן.
ארבל תזדקק, קרוב לוודאי, למסמכים משפטיים ותדפיסי חשבונות בנק. חלק מהמסכים חסרים לאחר שנעלמו ממשרדו של עו"ד חנינא ברנדס, עורך דינו של הנשיא. ברנדס פנה לארבל וביקש ממנה לחקור את פרשת היעלמות המסמכים ממשרדו.
כמו כן נודע כי הפרקליטות והמשטרה ישקלו האם יש לפתוח בחקירת החשד כי ניסו לאיים על הנשיא או לסחוט אותו על רקע פרשת נמרודי. הנשיא וייצמן וכן העיתונאי יואב יצחק שחשף את הפרשה הכחישו אתמול מכל וכל קשר בין פרשת נמרודי לקבלת הכספים מאדוארד סרוסי. יצחק קרא היום לפרקליטת המדינה להקדים את החקירה נגד הנשיא וטען כי המעורבים בפרשה מנצלים את הזמן לתיאום עדויות ביניהם.
הבוקר התפרסמו נתוני סקר שערך מכון "סקרים פנורמה". לפי הסקר, 39 אחוז מהנשאלים סברו כי על נשיא המדינה להתפטר מתפקידו עקב הפרסומים האחרונים. רק 19 אחוז חושבים שהנשיא ראוי שימשיך לכהן בתפקידו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully