וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 ישראלים נורו בפיגוע בנצרים

10.3.2002 / 7:33

מחבל מחופש לפועל פלסטיני ירה לעבר חייל ושומר בכניסה ליישוב נצרים; מצבו של אחד קשה; הזרוע הצבאית של הפתח לקחה אחריות; חיילי צה"ל ירו במחבל והרגו אותו; כתבת וידאו מצורפת

שני ישראלים נפצעו בפיגוע שאירע הבוקר בהתנחלות נצרים. התקרית אירעה בסביבות השעה 7:30 בעת הכנסת הפועלים לעבודה בהתנחלות. בגלי צה"ל דווח כי מחבל שהתחזה לפועל פלסטיני הגיע לשער הישוב בכניסה לנצרים, דרכו נכנסים הפועלים הפלסטינים. על פי הדיווח שלף המחבל אקדח וירה באחד החיילים שהיו במקום בראשו ופצע אותו באורח קשה. קצין הביטחון של היישוב שמיהר למקום, נפגע אף הוא מהירי.

מצבו של קצין הביטחון הוגדר בינוני. השניים פונו לקבלת טיפול בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. חיילי צה"ל שהיו במקום ירו במחבל והרגו אותו. כוחות ביטחון רבים הוזנקו למקום. הזרוע הצבאית של הפתח, גדודי חללי אל אקצה, לקחה אחריות על הפיגוע.

שוטרי מג"ב הרגו מחבל מתאבד בירושלים

חיילי צה"ל ששמרו במחסום ארז הרגו שלשום בלילה שני פלסטינים שירו עליהם. מצה"ל נמסר כי כמה פלסטינים יצאו מכיוון הפרדסים שליד בית חאנון וירו על המחסום. בירי לא נפגעו חיילי צה"ל.

בשכונת בית חנינא שבצפון ירושלים נהרג שלשום אחר הצהריים פלסטיני, שנשא חגורת נפץ. האיש נהרג מירי שוטרי מג"ב, שיצאו לחפש אחריו בעקבות מידע מודיעיני על מחבל שיצא מרמאללה. משזיהו החיילים את המחבל, ניסה האיש להפעיל את המטען שנשא, והם ירו בו והרגו אותו. חבלני המשטרה פירקו את המטען. אדם נוסף, החשוד שהיה אמור להבריח את המחבל לירושלים כדי לבצע פיגוע המוני במרכז בילוי בעיר, נעצר והובא לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully