וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פרטנר עשויה להיכנס לשוק התקשורת הפנים ארצית

7.9.2000 / 10:39

נציגי החברה נפגשו לאחרונה עם אנשי פריורטי ובחנו איתם את האפשרות; בחברה חוששים כי סלקום המתחרה תוכל להציע ללקוחותיה שירותים סוללרים לצד שירותים נייחים

חברת פרטנר משנה מדיניות ובוחנת כניסה לשוק התקשורת הפנים ארצית. לאחרונה נפגשו גורמים בפרטנר עם נציגי חברת פריוריטי מקבוצת יו.פי.סי, (UPC). הצדדים דנו באפשרות להתמודדות משותפת במכרזי שוק התקשורת הפנים ארצית.

יו.פי.סי היא שותפה בחברת הכבלים תבל ופריורטי היא זרוע של יו.פי.סי שמתמחה במערכות גישה אלחוטית בטכנולוגיית אל.אמ.די.אס, (LMDS), שבה ישתמשו בפתיחת שוק התקשורת לתחרות.

אתמול אישר דירקטור בחברת יו.פי.סי, מיכאל בריאון-בראון, כי החברה בוחנת כניסה לשוק התקשורת הפנים ארצית, וזאת בכוונה להרחיב את פעילותיה בכל העולם.

למרות ההודעה של פרטנר בעבר כי היא מתכוונת להתמקד בשוק הסלולרי בלבד ולא רואה עצמה שחקן בשוק התקשורת, "מעריב" מדווח כי עם פרסום התקנות לפתיחת השוק החליטו בחברה לבחון שוב את עמדתה בנושא. אם באמת תיכנס פרטנר לתחום החדש היא תתחייב למאמץ כבד ולגביית כספים רבים. פרטנר שנמצאת בתחרות קשה בשוק הסלולרי חוששת כי חברת סלקום תוכל להציע ללקוחותיה שירותים סלולרים לצד שירותים נייחים.

דובר פרטנר אמר כי החברה בוחנת מהן ההשלכות שיחולו על שוק התקשורת כתוצאה מכניסה עתידית של מפעלים נוספים שיתחרו מול בזק.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully