וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בליכוד: פגישת נתניהו אולמרט היא ציר עוקף שרון

4.9.2000 / 20:38

ראש הממשלה לשעבר, נפגש אמש עם ראש עירית ירושלים, על הטענה כי מדובר בתחילתו של מחנה חדש שיסלול את דרכו של נתניהו לראשות הליכוד אמר אולמרט:"אריק שרון הוא ראש הליכוד ואף אחד לא חותר נגדו"

למרות שהפרקליטות עדיין לא פירסמה את החלטתה בפרשת נתניהו-עמדי, ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, ממשיך בפגישותיו עם בכירים בימין על מנת לסלול את דרכו חזרה לפוליטיקה. היום נפגש נתניהו עם ראש עירית ירושלים, אהוד אולמרט.

גורם בליכוד המקורב לנתניהו ולאולמרט, הגדיר את הפגישה: הכנת תשתית לציר עוקף שרון, צוות מנצח לחידוש הליכוד וראשות הממשלה. השניים טענו מנגד כי לא שוחחו על פוליטיקה וכי אין בכוונתם לחתור חתח שרון. "אריק שרון הוא ראש הליכוד ואף אחד לא חותר נגדו", אמר אולמרט. בתקופה האחרונה מנסה אולמרט לשקם את תדמיתו בליכוד, לאחר סיפור תשדיר הבחירות של "ישראל אחת" בו הוא מצהיר כי אהוד ברק לא יחלק את ירושלים.

ברק, העושה דרכו לניו-יורק רמז היום במטוס כי אם לא יושג הסכם עם הפלסטינים הוא יקרא לליכוד להצטרף אליו לממשלה חילונית. שרון אמר בתגובה לרעיון: "זה תעלולים ותרגילים אנחנו לא מצטרפים". תגובתו של אולמרט לרעיון היתה זהה: "אם מישהו חושב שבהבל פה הוא יכול לסכסך את הליכוד עם בעלי הברית המדיניים הטבעיים שלו, כולל מפלגות דתיות, לפי דעתי הוא טועה"

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully