וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הצד"לניק נרצחה בצפת - ותיקבר בלבנון

קובי דוד

12.1.2012 / 10:50

מעבר ראש הנקרה ייפתח כדי לאפשר את קבורתה בלבנון של האישה שנרצחה לפני כשבועיים על ידי בעלה, חייל צד"ל לשעבר. קרוב משפחה ביקש חזקה על ילדי הזוג וממתין לתשובה

גופת האישה שנרצחה בצפת לפני כשבועיים, על פי החשד על ידי בעלה, חייל צד"ל לשעבר, תובא הבוקר (חמישי) לקבורה בלבנון. האישה, בת 51, נמצאה בדירת השניים כשהיא מוטלת ללא רוח חיים וחקירת המשטרה העלתה כי היא הוכתה על ידי בעלה באמצעות אבן, והוא נשלח למעצר וחקירתו נמשכת.

עיריית צפת תוציא אוטובוס מיוחד שיסיע את בני המשפחה וחברים קרובים תושבי העיר למעבר ראש הנקרה, שם תועבר הגופה לרשות הצלב האדום, שביחד עם כוחות צה"ל יפתחו את מעבר הגבול בין ישראל ללבנון.

בתוך כך, ילדיהם של בני הזוג הועברו לטיפול גורמי רווחה בצפת, ובמקביל התקבלה בקשה של קרוב משפחתה של הנרצחת, שמתגורר בחו"ל, להעביר את הילדים תחת חסותו. בעירייה ציינו כי לאחר קבלת האישורים המתאימים יושלם ההליך על פי מנהל תקין.

בצהרי יום שישי ה-30 בדצמבר הוזעקו כוחות מד"א והמשטרה לדירה ברחוב החרמון בצפת ומצאו אישה בת 51 מוטלת ללא רוח חיים, כשבעלה, שנמנה בעבר על כוחות צבא דרום לבנון, בן 49, נעצר בחשד לרציחתה באמצעות אבן. לבני הזוג ארבעה ילדים והצעיר מביניהם, בן 13 נכח בעת המקרה בדירה אך ברח כאשר החל האב להכות את האם. הן עיריית צפת והן המשטרה הדגישו כי בני הזוג לא היו מוכרים לשירותי הרווחה בעיר ולא הוגשו נגדם תלונות.

עוד בנושא:
חשד: איש צד"ל היכה למוות את אשתו לעיני בנם בצפת
הותרו לפרסום פרטי נערות הליווי החשודות ברצח
חשד: חמישה בני משפחה מעורבים ברצח ביפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully