וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 20 יואשם בהשלכת רימון על בית של קצין משטרה

10.1.2012 / 17:30

הצהרת תובע הוגשה על ידי המשטרה נגד בר חזק מחולון, החשוד בהשלכת רימון לעבר בית הקצין שכמה שעות קודם לכן עצר אותו כי נהג ללא רישיון. המשטרה: מדובר ב"חציית קו אדום"

משטרת מחוז תל אביב הגישה היום (שלישי) הצהרת תובע לבית משפט השלום בתל אביב נגד בר חזק, תושב חולון בן 20, החשוד בהשלכת רימון לעבר ביתו של קצין משטרה המשרת במרחב איילון של משטרת תל אביב. במשטרה מגדירים את המקרה "חציית קו אדום" ומעריכים כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

לפני כחודש וחצי, בסביבות השעה 2:00 לפנות בוקר, החריד פיצוץ עז את ביתו של קצין הסיור בחולון, לאחר שהושלך לעברו רימון הלם. שעות קודם לכן, עצר הקצין במסגרת עבודתו צעיר בן 20, בעל עבר פלילי שנהג ללא רישיון. הצעיר ניסה להימלט ונעצר בתום מרדף קצר. עם המעצר גילה הצעיר כי הוא מכיר את קצין המשטרה שעצר אותו היות והשניים מתגוררים בסמיכות זה לזה.

בתום חקירה שוחרר חזק לביתו, ואילו מספר שעות לאחר מכן, כאמור, הושלך הרימון לעבר ביתו של הקצין. לאור חומרת האירוע החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד. צוות חקירה מיוחד במפלג התשאול של הימ"ר, בפיקודו של רב פקד גל אידל, החל בחקירת נסיבות המקרה. הקצין הנפגע הפנה את החוקרים לחזק, וכך החלה חקירה סמויה, בניסיון לאסוף ראיות הקושרות אותו למקרה.

ב-25 בדצמבר, חודש לאחר האירוע, נעצר חזק בחשד למעורבות בהשלכת הרימון. לדברי סנגורו, עורך הדין יצחק איצקוביץ', החשוד מכחיש כל קשר לאירוע. מעצרו הוארך מספר פעמים בבית משפט השלום בתל אביב, והיום הגישה המשטרה הצהרת תובע בתיק. מעצרו של חזק הוארך היום עד ליום שישי, אז צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגדו. העבירות המיוחסות לו הן קשירת קשר לפשע והיזק בחומר נפיץ.

אך בכך לא תמה הפרשה. בימ"ר תל אביב חושדים שחזק לא פעל לבדו וכי הוא שלח גורם אחר, על מנת שזה ישליך את הרימון על ביתו של הקצין, ועל פי גורמים בחקירה צפויים בזמן הקרוב מעצרים נוספים בפרשה. בסביבתו של הקצין המותקף מספרים כי הוא חזר לעבודה סדירה ומתאושש מהאירוע. לדבריהם, הטיפול המהיר של המשטרה והמעצר סייעו לו לשוב לשגרה.

עוד באותו נושא:
תיעוד: עבריין תקף שוטר במהלך חקירה במשטרה
אישום: צעיר שיכור וערום תקף שוטר בבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully