וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: פנדה משחקת אותה קופיפה

9.1.2012 / 7:21

וגם: צוללנים מופיעים בריקוד הדרקון לכבוד שנת הדרקון הסינית, התרנגולות שוחררו מכלובי הסוללה באיחוד האירופי, גמל מסתובב ברחובות ניו יורק, ובגן החיות בלונדון סופרים את החיות

קולומבו, סרי לנקה, הודו: נזיר ופיל

פיל נוגע בעזרת חדקו בפניו של נזיר בודהיסטי בעת האכלה במנזר בקולמבו, סרי לנקה. הבודהיסטים מייחסים לפילים חשיבות רבה, שכן על פי אמונתם, אמו של בודהה, המלכה מאיה, חלמה חלום על פיל לבן, וכשהתעוררה, גילתה כי היא נושאת ברחמה את בנה.

צפון אנגליה: לוטרה אוכלת דג

לוטרה מזרחית קטנת טופרים אוכלת דג בגן החיות צ'סטר שבצפון אנגליה. סוג זה של לוטרה נחשב לקטן ביותר מבין הלוטרות, והוא חלק מתוכנית ריבוי בגן החיות, שנועדה לשמר את המין הפגיע מאוד בטבע.

סין: דובת פנדה משחקת בשלג

הואוו, פנדה ענקית, משחקת על עץ עמוס שלג בגן החיות ינטאי שבפרובינציית שנדונג, סין.

בייג'ינג, סין: צוללנים מופיעם באקוואריום

צוללנים מבצעים את ריקוד הדרקון כחלק מאירועי השנה הסינית החדשה באקוואריום בבייג'ינג. השנה הסינית, שמתחילה ב-23 בינואר, היא שנת הדרקון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לונדון, אנגליה: סופרים סוריקאטות

עובדת בגן החיות עם להקת סוריקאטות במהלך ספירה שנתית שנערכת בגן החיות בלונדון שבאנגליה. הספירה השנתית, כוללת מעל 16,000 יונקים, ציפורים, דגים, זוחלים ואמפיביים, היא חלק מהחובות לחידוש רשיון גני החיות.

לונדון, אנגליה: סופרים פינגווינים

איש צוות עורך ספירה של פינגווינים בגן החיות בלונדון.

הארלם, ניו יורק: גמל ברחובות

צעירים מנופפים לטד הגמל ההולך ברחובות הארלם בניו יורק במהלך תהלוכת "שלושת המלכים". יום "שלושת המלכים" הוא חגיגה של סיפור מהברית החדשה המספר על שלושה מלכים המביאים מתנות לתינוק ישו. יום זה מוכר גם כ"יום ההתגלות", ומסמן את סיומם של 12 ימי חג המולד.

פסדינה, קליפורניה, ארצות הברית: דוב קואלה על עץ

דובת הקואלה בארלי נתלית על עץ במהלך פאנל הנקרא "לפצח את הקוד של הקואלה" בכנס חורף שנערך בפסדינה, קליפורניה. משמעות שמה של הקואלה בשפה האבוריג'ינית, שפתם של ילידי יבשת אוסטרליה, משם היא הגיעה, "החיה שאינה שותה מים". זאת מפני שהיא כמעט ואינה שותה, ומקבלת את הנוזלים להם היא נזקקת מעלי האקליפטוס, מזונה היחידי שמכיל כ-50% מים.

אנגליה: ליברטי התרנגולת וחברותיה יוצאות לחופשי

ג'יין הוורט, מהקרן ההבריטית הלאומית לרווחת התרנגולות, מאכילה את ליברטי, התרנגולת האחרונה שעוברת מכלוב סוללה למשכנה החדש. המעבר לבית החדש מסמל את סיום השימוש בכלובי סוללה קטנים באיחוד האירופי. אלה נאסרו לשימוש החל מה-1.1.2012.

כלובי הסוללה הם חלק ממערכת ייעול תעשיית הביצים האכזרית. אלה הם כלובי מתכת קטנים וצרים, שבשל גודלם, התרנגולות המשוכנות בהם אינן מסוגלות לפרוש את כנפיהן, דורכות זו על זו ופוצעות את גופן כתוצאה מצפיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully