וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר רכש מוצרים בכרטיסי האשראי שנחשפו

קובי דוד

8.1.2012 / 13:15

במשטרה חושדים כי צעיר ממושב סמוך לטבריה, ניצל את חשיפת מספרי כרטיסי האשראי של ישראלים ברשת ו"חגג" רכישת מוצרים בשווי אלפי שקלים. החשוד לא מוכר למשטרה

תגובה ישראלית הולמת? צעיר בן 18 ממושב בצפון סמוך לטבריה, נעצר היום (ראשון) בחשד שביצע רכישות ברשת האינטרנט באמצעות כרטיסי האשראי שנחשפו בשבוע שעבר על ידי ההאקר הסעודי. לפי החשד, הצעיר הוריד את הקובץ שבו פורסמו מספרי האשראי ורכש בין היתר מערכת קולנוע ביתית, טלפון נייד יוקרתי ומחשב טאבלט בשווי אלפי שקלים.

בשיתוף מערכת האבטחה של אחת מחברות האשראי בוצעה היום פעילות במהלכה שוטר התחזה לשליח ומסר לחשוד את הזמנותיו. לאחר ביצוע העסקה, הצעיר נעצר והוא הובל לחקירת משטרה. מחר יובא הצעיר להארכת מעצר בבית משפט השלום בעכו.

מחקירת המשטרה עולה כי הצעיר התחקה אחר נתוני 400 אלף כרטיסי אשראי של ישראלים שנגנבו ופרטיהם הועלו לרשת. זמן קצר לאחר מכן הוא הצליח להוריד את הקובץ המדובר וביצע את הרכישות. מערכת האבטחה של חברת "לאומי קארד" ביצעה חיפוש אחר הרכישות והגיעה לכתובת IP של המחשב שבו השתמש החשוד. הבוקר סבר הצעיר כי האיש שהקיש על דלתו הינו שליח שמתכוון למסור לו את הזמנותיו, אולם אז התברר לו כי מדובר בשוטר ממפלג מחוז צפון.

לאחר מספר דקות הגיעו שוטרים נוספים לבית ועצרו את החשוד לחקירה בתחנת טבריה. מפקד יחידת מפלג הונאה צפון, רב-פקד ג'יהאד עווידה, סיפר לוואלה! חדשות כי "החשוד לא העלה בדעתו שאנחנו נגיע עד לפתח ביתו. מדובר ב'ילד טוב ירושלים' ללא עבר פלילי ואינו מוכר למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully