וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחיי בת 15 מלוד שנעדרת שלושה שבועות

4.1.2012 / 19:30

בני משפחתה של נופר בן חמו בת ה-15 דואגים לשלומה, מאז יצאה מביתה ולא שבה. בן חמו לא נושאת עליה טלפון סלולרי ואיתורה הפך למשימה סבוכה. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים

נופר בן חמו, נערה בת 15 וחצי מלוד, נעדרת מביתה מזה שלושה שבועות. בתחילת השבוע נעצר צעיר בן 18, תושב לוד, עמו היה לה קשר לפני היעלמותה, אך במקביל הכחיש החשוד כל קשר למקרה. בני משפחתה של הנעדרת מודאגים ומבקשים ממנה לא לפחד ולחזור הביתה. במשטרה מציינים כי קיים חשש לחייה ומבקשים את עזרת הציבור בחיפושים אחריה.

בן חמו, תלמידת תיכון ובת למשפחה בת שש נפשות, יצאה מביתה במוצאי שבת, 17 בדצמבר 2011, בסביבות השעה 21:00, ומאז לא שבה. בן חמו לא נשאה עמה טלפון נייד, ולכן לא הצליחו ההורים המודאגים ליצור עמה קשר. למחרת, משראו כי עדיין לא שבה הביתה, ניגשו לתחנת המשטרה בלוד ודיווחו על היעדרותה.

נופר בן חמו. באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
מסרה כתובת בבאר שבע, אביה מצא שם אתר בנייה. נופר בן חמו/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה

אתמול, לראשונה מזה שלושה שבועות, יצרה נופר לראשונה קשר עם משפחתה. היא התקשרה לאחותה הגדולה, מרסל. "היא נשמעה מאד מפוחדת", סיפרה האחות לוואלה! חדשות. "היא התקשרה רק אליי כי אנחנו קרובות, ועליי היא סומכת. אמרתי לה שתחזור הביתה, שאנחנו מחכים לה, אבל היא חוששת. שאלתי אותה איפה היא נמצאת, והיא מסרה לי כתובת ברחוב הגפן בבאר שבע".

"אשתי בוכה בלי הפסקה, חושש שהיא במצוקה"

חוקרי המשטרה נסעו לכתובת שמסרה בן חמו לאחותה, אך גילו שם מבנים של רשת "רמי לוי" בבנייה. את בן חמו הם לא מצאו שם. גם אביה של נופר, שלום בן חמו, נסע לחפש אחריה בעיר הדרומית. "הגענו לכתובת שהיא מסרה, אבל כל מה שהיה שם זה אתר בנייה. אנחנו לא ישנים, אשתי בוכה בלי הפסקה. אני חושש שהיא במצוקה".

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר נופר. כל היודע דבר העשוי לסייע באיתורה מתבקש לפנות לתחנת לוד, ליומן או לחקירות נור בטלפון: 08-9782411 או 050-6275321. במשפחתה של נופר מקווים שהציבור יוכל לעזור בחיפושים אחריה. "אם מישהו ראה אותה, או יודע איפה היא נמצאת, שיצור קשר עם המשטרה", ביקשה אחותה, מרסל. "וממנה אני מבקשת שתחזור הביתה, אנחנו איתה".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרת
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully