וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל לאו"ם: "מחכים לגינוי השיגורים מהרצועה"

טל שלו

4.1.2012 / 18:27

סגן ראש המשלחת הישראלית לאו"ם שיגר איגרת למועצת הביטחון ולמזכ"ל האו"ם באן קי מון, והלין בפניהם כי "ישראל לא רואה מאמץ מצד הקהילה הבינלאומית למניעת הירי הבלתי פוסק לעבר שטחה"

סגן ראש המשלחת הישראלית לאו"ם, חיים וקסמן, שיגר אמש (שלישי) איגרת תלונה למזכ"ל האו"ם, באן קי מון, ולמועצת הביטחון של האו"ם בנושא המשך שיגור הטילים מרצועת עזה. "מדובר במגמה מסוכנת ביותר", כתב וקסמן, "כאשר רק בחודש האחרון נורו למעלה מ-40 רקטות ופצצות מרגמה לעבר שטחה של מדינת ישראל".

וקסמן ציין במכתבו כי "ישראל רואה בחמאס אחראי באופן מלא על כל פעולות הטרור שמקורן בעזה", וכי "ישראל תמשיך לממש את זכותה להגנה עצמית ותנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להגן על אזרחיה". בתוך כך, הדגיש וקסמן כי "בחודשים האחרונים התרענו מספר פעמים בפני הקהילה הבינלאומית, באמצעות איגרות ששוגרו למועצת הביטחון, על פוטנציאל ההסלמה המסוכן של המצב".

"עם זאת", הוסיף וקסמן, "עדיין לא שמענו גינוי ממועצת הביטחון ומהרשות הפלסטינית. אנו לא רואים מאמץ מצד הקהילה הבינלאומית לעצור את הירי הבלתי פוסק על ישראל ואזרחיה". על דרכי הפעולה למניעת המשך הירי מרצועת עזה לעבר שטחה של ישראל, כתב וקסמן כי "על הקהילה הבינלאומית מוטלת החובה לגנות באופן חד וברור ולפעול באופן מיידי למניעת הטרור מעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully