וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בשבוע השביתה שתוכננה למחר ברכבת ישראל

גלעד גרוסמן

4.1.2012 / 0:12

שר התחבורה ויו"ר ההסתדרות החליטו לפתוח במשא ומתן, והשביתה המתוכננת תידחה למועד לא ידוע. בזמן השיחות לא ייחתם הסכם למיקור חוץ, ולא יינקטו צעדים ארגוניים נגד העובדים

השביתה שאמורה הייתה להתחיל היום (רביעי) ברכבת ישראל נדחתה לעת עתה. הערב נפגשו שר התחבורה, ישראל כץ, ויושב ראש ההסתדרות, עופר עיני, והסכימו לנהל משא ומתן במשך שבוע. השניים סיכמו כי בזמן זה ההנהלה לא תחתום על הסכם למיקור חוץ של תחזוקת הקרונות והעובדים, ולא יינקטו בצעדים ארגוניים נגד העובדים. הפגישה הראשונה במסגרת המשא ומתן תתקיים מחר בערב, בהשתתפות השר, יושב ראש ההסתדרות, ועד העובדים, והצוותים המקצועיים.

ביום חמישי האחרון הודיעו עובדי רכבת ישראל כי ישבשו את תנועת הרכבות החל מהשבוע. העובדים הודיעו כי תנועת הרכבות תיעצר החל מיום ראשון בחצות לסירוגין, אולם בשל קיום מגעים בין הצדדים השביתה לא נפתחה וכעת, כאמור, היא נדחתה בשבוע נוסף לפחות.

החלטת ההסתדרות לשבש את תנועת הרכבות התקבלה לאחר שנכשל המשא ומתן שניהל עיני במשך חודש עם יו"ר דירקטוריון הרכבת, אורי יוגב. זאת במטרה למצוא פתרון למחלוקת בעניין החלטתה של הנהלת הרכבת להפריט את עבודת התחזוקה של הקרונות החדשים ולהעבירה לידי חברת "בומברדיה".

(עדכון ראשון: 21:00)

עוד בנושא

השביתה ברכבת ישראל נדחתה ליום רביעי
עובדי הרכבת ישבשו את התנועה החל מיום שני
עיני: ”רק שביתה כללית תניע את האוצר”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully