וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: קרוקודיל תוקף מכסחת דשא

4.1.2012 / 11:09

וגם: פיל מקבל פדיקור-מניקור, שור מוריד את המכנסיים למשתתף בפסטיבל שוורים, טיגריסים סיביריים מנסים לתפוס תרנגולת ופילון מתחמם בשמש בכיף שלו

סידני, אוסטרליה: קרוקודיל תוקף מכסחת דשא

אלביס הקרוקודיל תוקף מכסחת דשא בפארק הזוחלים בגוספורד, צפונית לסידני, אוסטרליה. הסיפור התחיל כששני עובדי הפארק נסו על נפשם כשאלביס, ששוקל כ-500 קילו, זינק לעברם וחטף את מכסחת הדשא שבידם. במהלך הזינוק והגרירה של מכסחת הדשא אל הבריכה איבד אלביס שתיים משיניו.

קטמנדו, נפאל: פדיקור לפיל

רוכב פילים צובע את ציפורניו של פיל באדום בעת הכנות לתחרות יופי לפילים שנערכת כחלק מתצוגה שנתית בסורהה, דרומית לקטמנדו, בירת נפאל. במהלך התצוגה יישחקו הפילים משחק כדורגל ויתנסו בפעילויות ספורט מגוונות.

פלורידה, ארצות הברית: צ'יטה השימפנזה מת בגיל 80

השימפנזה צ'יטה, ששיחק לצדו של השחיין והשחקן האמריקאי ג'וני ווייסמילר בסרט "טרזן" בשנות ה-30, מת בפלורידה. צ'יטה היה קוף השימפנזה המבוגר בעולם, והגיע על פי הערכות לגיל 80, כאשר שימפנזות בטבע מגיעות בדרך כלל לגיל 40 ובשבי לגיל 60. מהמקלט ליונקים סאן קוסט, בו שהה צ'יטה בשנים האחרונות, הודיעו כי הוא מת מכשל בכליות לאחר שחי חיים טובים וארוכים.

סיביליה, סלובניה: ברבורים באגם

ברבורים תרים אחר אוכל באגם בסיביליה, סלובניה. הברבורים מוצאים את מזונם במים, כשהם מכניסים את צווארם הארוך פנימה על מנת לדוג צמחי מים ורכיכות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שנזן, סין: אריה ים חוגג את השנה החדשה

אריה ים חובש משקפיים מעוטרות בספרות " 2012" בגן החיות בעיר שנזן, סין יומיים לפני פתיחתה של השנה האזרחית החדשה.

ורשה, פולין: טווס ביום שמש חורפית

טווס פולני מנצל יום שמש חורפי נדיר בגן החיות בוורשה, פולין. החורף המסורתי של אירופה, שמביא עמו בדרך כלל גשם ושלג בדצמבר, היה רגוע עד כה, מה שאיפשר לחיות בגן החיות לצאת מכלובם וליהנות מקרני השמש.

סאן חוזה, קוסטה ריקה: שור נוגח

משתתף בפסטיבל השנתי לקרבות שוורים בסאן חוזה, קוסטה ריקה ננגח על ידי שור. יותר מ-300 לוחמי שוורים השתתפו בתחרות המסורתית הנערכת לקראת סוף כל שנה אזרחית. מלחמות השוורים האכזריות הוצאו מהחוק בכמה מדינות, זאת לאחר מאבקים ממושכים של פעילים להגנת בעלי חיים, שנאבקו בנציגי השמרנים, הרואים בקיום קרבות אלה מסורת שצריך להמשיך לקיים.

חרבין, סין: טיגריסים סיביריים מנסים לתפוס תרנגולת

מבקרים בתוך אוטובוס תיירים צופים בלהקת טיגריסים סיביריים המנסה לתפוס תרנגולת בשמורה בחרבין, בירת מחוז היילונג ג'יאנג שבצפון מזרח סין. יותר מ-800 טיגריסים סיביריים חיים בשמורה, הפועלת גם כמרכז ריבוי למין זה, שנמצא בסכנת הכחדה.

וויסקונסין, ארצות הברית: בולדוג לבוש לחג המולד

וינס, בולדוג בן 11 חודשים, במשחק פוטבול שנערך בחג המולד במדינת וויסקונסין, ארצות הברית.

קטמנדו, נפאל: פילון מתחמם בשמש

בייבי, פילפילון בן 16 ימים, מתחמם בשמש במרכז לריבוי פילים שבמרכז צ'יטואן, דרומית לקטמנדו, נפאל. הריון של פילה הוא הארוך ביותר בממלכת החיות ונמשך כ-22 חודשים, שלאחריהם יוצא לעולם פיל בודד שמשקלו כמאה קילו.

קטמנדו, נפאל: קרנף בפעולה

קרנף אוכל עשב בפארק הלאומי בצ'יטוואן, דרומית לקטמנדו, נפאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully