וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'ובניק לקרבי: הבן של גנץ עובר לצנחנים

3.1.2012 / 16:22

לאחר שירות של מספר חודשים באגף המודיעין, נדב גנץ החליט ללכת בדרך של אביו ולהתנדב לצנחנים. הוא עבר את הגיבוש לחטיבה בהצלחה והוחלט לצרפו לשורותיה. "זו הייתה החלטה אישית שלו"

לוקח דוגמה מהרמטכ"ל: נדב גנץ, בנו הבכור של הרמטכ"ל רב- אלוף בני גנץ, החליט לאחרונה לשנות את מסלול שירותו בצה"ל, ללכת בדרכו של אביו ולהפוך ללוחם בחטיבת הצנחנים. גנץ הצעיר התגייס השנה לצה"ל ובשל נתוניו האישיים שובץ בתפקיד מסווג באגף המודיעין, ומפקדיו אף המליצו עליו לצאת לקורס קצינים בשל כישוריו. למרות זאת, הוא הודיע להם כי הוא מבקש להפוך ולהיות לוחם בחטיבה האדומה. "זו הייתה החלטה אישית שלו ורק שלו. הוא הרגיש צורך משמעותי לתרום כלוחם בצנחנים למרות שיכל להתקדם ביחידה בה הוא משרת עכשיו בה הוא נחשב לחייל מאוד מוערך", אמר גורם המעורב בפרטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא הרגיש צורך משמעותי לתרום כלוחם בצנחנים למרות שיכל להתקדם ביחידה בה הוא משרת". משפחת גנץ המורחבת. נדב גנץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקשתו אושרה על ידי אגף כוח האדם בצה"ל, זאת לאחר שנמצאו תקדימים בנושא, ובשבוע שעבר הוא אף עבר גיבוש לחטיבה לצד בני הנוער המבקשים להתנדב ולשרת בה. לאור סיכום נתוניו בגיבוש, החליטו המפקדים בחטיבה בפיקודו של אלוף משנה אמיר ברעם, לצרף את נדב גנץ לשורותיהם, כך נודע לוואלה! חדשות.

ואכן, החלטתו של גנץ הצעיר לא מפתיעה, זאת לאור הקריירה הצבאית המרשימה של אביו, שהחלה בצנחנים. רב-אלוף בני גנץ התגייס לצה"ל בשנת 1977 והתנדב לשרת כלוחם בחטיבת הצנחנים. בהמשך יצא גנץ לקורס קצינים והתקדם בסולם הדרגות בחטיבה ובין היתר שימש כמפקד פלוגת ההנדסה של הצנחנים, מפקד גדוד 890 ומפקד חטיבת הצנחנים הסדירה. מלבד הבן הבכור בן ה-18, לרמטכ"ל ולאשתו רויטל יש שלושה ילדים נוספים – נוגה בת ה-16, ושני בנים קטנים, נעם בן ה-8 וניר בן ה-9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully