וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב: חרדי קרא לעבר נשים "פרוצה" - ונעצר

יהושע בריינר

2.1.2012 / 13:13

נגד החרדי התקבלו בשבועות האחרונים מספר תלונות. בין האשר, דווח כי הוא הניח בבתי משפחות הנשים מכתבים בהם האשים את הבעל כי בגלל לבושה של אשתו "ישנן מחלות במודיעין עילית"

שוטרי תחנת בנימין שבמחוז ש"י עצרו הבוקר (שני) חרדי, תושב מודיעין עילית בן 28, בחשד להטרדה. זאת לאחר שבחודשים האחרונים התקבלו נגדו מספר תלונות, לפיהן קרא קריאות גנאי לעבר נשים שהתלבשו לטעמו בצורה שאיננה צנועה. בין היתר הוא חשוד שקרא למספר נשים "פרוצה". בשלב זה הצעיר נחקר במשטרה וטרם ברור האם יובא להארכת מעצר.

על פי האתר "כיכר השבת", האברך הניח בבתי משפחות הנשים מכתבים בהם האשים את הבעל כי בגלל לבושה של אשתו "ישנן מחלות במודיעין עילית". האברך, הנחשב לקיצוני בדעותיו, אף ניסה לשכנע משפחות כי הנשים תכסנה את עצמן ברעלות. מי שהגישו את התלונות נגדו היו דווקא אברכים אחרים שמאסו בצעיר שהטריד את נשותיהם, בטענה כי הן "מחטיאות את הרבים ומתלבשות כמו חילוניות", כך כתב. הבוקר כאמור הוא נעצר בבית המדרש שבו למד.

בחודשים האחרונים התקבלו נגדו ארבע תלונות בגין הטרדה מילולית ברחוב על רקע לבוש לא צנוע לדעתו של נשים במודיעין עילית. על פי התלונות, האברך נהג לזהות ממרחק נשים שלא היו לבושות צנוע מדי לטעמו ואז לפתוח בריצה עד אשר היה נעמד מול פרצופן וצועק להן "פרוצה".

קווי מהדרין ברחבי ירושלים, ינואר 2012. עומר מירון
צעירים עלו על קווים מופרדים במחאה על הדרת נשים/עומר מירון

ביום רביעי האחרון הפכה דורון מטלון, חיילת מבית אריה המשרתת בפיקוד מרכז, לנקודת ציון נוספת של תופעת הדרת הנשים שעלתה לכותרות. זאת לאחר שהותקפה על פי החשד על ידי חרדי באוטובוס.

מטלון יצאה בבוקר מבסיס הפיקוד ועלתה לקו 49 של אגד בשכונת נווה יעקב בירושלים. "הייתי הבחורה היחידה שהתיישבה מקדימה", סיפרה מטלון לוואלה! חדשות. לדבריה, התקרית החלה כאשר "אישה אחת שישבה מאחור הגיעה לקדמת האוטובוס כדי לקבל כרטיס נסיעה, ולפתע התנפל עליה אברך שצעק: 'לכי אחורה! את לא צריכה להגיע לכאן בשביל זה, אחרים יעבירו לך את הכרטיס".

לאחר שסיים לתקוף את האישה המבוגרת כי צעדה אל עבר חלקו הקדמי של האוטובוס, עבר האברך למטלון. "הוא החל לצעוק עלי שגם אני צריכה לעבור אחורה כי אלה הקווים שלהם, ושהוא לא רוצה לראות את הפרצוף שלי כאן, אז עניתי לו שבאותה המידה גם אני לא רוצה לראות את הפרצוף שלו", סיפרה, והוסיפה כי מהר מאוד התלהטו הרוחות "והתחלתי לספוג מטח קללות מצד החרדי, שהשתמש בביטויים נוראיים כמו 'זונה', 'פרוצה' ו'שיקסע'".

עוד בנושא
חרדי קרא לחיילת באוטובוס בירושלים "פרוצה" ונעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully