וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מס' 2 באחים המוסלמים: לעולם לא נכיר בישראל

ניר יהב

1.1.2012 / 11:11

ד"ר רשאד ביומי שב והדגיש כי תנועת האחים המוסלמים במצרים לא תשתף פעולה בעתיד עם ירושלים. "לא נכיר בישראל, זוהי ישות אויבת, כובשת, גוזלת ופושעת. לא נקיים עמה קשרים"

סגן מנהיג תנועת האחים המוסלמים, ד"ר רשאד ביומי, אמר היום (ראשון) לעיתון "אל-חיאת" הרואה אור בלונדון כי תנועתו לא תכיר בישראל. "האם התנאי לשלוט במצרים הוא להכיר בישראל? הדבר הזה אינו סביר, יהיו התנאים אשר יהיו", אמר. "לא נכיר בישראל בשום אופן. זוהי ישות אויבת, כובשת, גוזלת ופושעת. אף אדם החבר בתנועת האחים המוסלמים לא יישב לעולם בעתיד עם ישראל. לא אוכל להרשות לעצמי לשבת עם פושע. לא נקיים איתה קשרים בשום מצב".

בהתייחסו להסכם השלום בין ישראל למצרים אמר ביומי: "ננקוט בצעדים המשפטיים ההגיוניים כלפי הסכם השלום. הסכם זה בשום אופן לא מחייב אותי, והעם המצרי יביע את עמדתו כלפיו. בשלב זה 'האחים המוסלמים' מכבדים את ההסכמים הבינלאומיים, אולם בכוונתנו לנקוט בצעדים המשפטיים הנדרשים כלפי הסכם השלום שנחתם עם הישות הציונית. לכל צד יש זכות לבחון מחדש את ההסכם".

זו לא הפעם הראשונה שבה מתבטא ביומי נגד הסכם השלום עם ישראל. לפני כשנה הבהיר כי תנועתו תבטל את הסכם השלום עם ישראל כשתעלה לשלטון. אלא שבניגוד לביומי וליתר מנהיגי התנועה, הרי שכמה מבכירי מפלגת "החירות והצדק" השייכת לאחים המוסלמים הדגישו כי יכבדו את הסכם השלום עם ישראל. מנהיג המפלגה מוחמד מורסי אמר באחרונה כי מצרים תמשיך לכבד את ההסכמים שעליהם היא חתומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully