וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: איש צד"ל היכה למוות את אשתו לעיני בנם בצפת

קובי דוד

30.12.2011 / 12:47

פרמדיקים של מד"א שהוזעקו לדירה ברחוב החרמון בצפת, גילו את האישה ללא רוח חיים. מחקירה ראשונית עולה כי הבעל שנעצר היכה את אשתו למוות באמצעות אבן. אחד מילדיהם נכח בדירה

גבר בן 49, שנמנה בעבר על כוחות צבא דרום לבנון (צד"ל) נעצר בצהריים (שישי) בחשד שרצח את אשתו, בת 51. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב ירדן שהוזעקו לדירה ברחוב החרמון בצפת, מצאו את האישה כשהיא מוטלת ללא רוח חיים ועל גופתה סימני אלימות.

כוחות משטרה שהגיעו לדירה עצרו את הבעל ומחקירה ראשונית עולה כי הבעל היכה לפי החשד את רעייתו באמצעות אבן וכתוצאה מכך נגרם מותה. נסיבות המקרה עדיין נחקרות. עוד נמסר כי לבני הזוג ארבעה ילדים וכי הצעיר מביניהם, בן 13 נכח בעת המקרה בדירה אך ברח כאשר החל האב להכות את האם.

אך האם הכתובת הייתה על הקיר? שכנה של הדיירים ברחוב חרמון בצפת, סיפרה לוואלה! חדשות: "תמיד ידענו שיש מעשי אלימות בבית. תמיד שמענו צעקות, ותמיד שמענו בכי", היא סיפרה. לדבריה, השכנים מעולם לא הגישו תלונה במשטרה שכן מדובר במשפחה מסוגרת, "שלא כלכך התערתה והתערבבה בחברה". לעומת השכנה, משפחה אחרת של יוצאי צד"ל, המכירה את משפחת הנרצחת, סיפרה כי למיטב הבנתם, מדובר במשפחה נורמטיבית, וכי החשוד ברצח לא מוכר ככזה בעל מזג אלים.

בני הזוג אינם מוכרים למשטרה ולא הוגשו תלונות על אלימות במשפחה. מפקד משטרת צפת, סגן-ניצב עופר קנטרוביץ', סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר במקרה חמור. הגבר נעצר על ידי חוקרי התחנה כשיצא מביתו. הוא אינו משתף פעולה וצפוי להיחקר שוב. המניע לרצח נמצא בבדיקה". בעיריית צפת ביקשו להדגיש כי המשפחה לא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • צד"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully