וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: ליאור שגב סיכם לעונה וחצי

29.12.2011 / 23:25

אחרי מסע לחצים, הגארד בן ה-28 עזב את קרית טבעון ושב לקבוצה בה שיחק אשתקד כדי להחליף את ג'רום רנדל

ברק נתניה הודיעה הערב (חמישי) על חזרתו של הגארד ליאור שגב (28), שפתח את העונה בהפועל קרית טבעון מהליגה הלאומית. בתקופה האחרונה ניהלו ראשי הקבוצה מסע לחצים על שגב לחזור לנתניה, שהסתיים בסיכום על חוזה לעונה וחצי. שגב חוזר לליגת העל לאחר ששיחק גם בשורות הפועל חולון, עירוני נהריה והפועל גלבוע/גליל עליון. שגב ימלא בנתניה את מקומו של הגארד ג'רום רנדל, שעזב את הקבוצה לאחרונה.

כזכור, שגה הגיע לנתניה במהלך העונה שעברה וב-10 משחקים תרם 2.9 נקודות, 1.4 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ב-12.8 דקות בממוצע למשחק. בקיץ הוא עבר לטבעון מהליגה הלאומית בשורותיה גילה יכולת מצוינת.

"לא היינו בדיכאון לאחר ההפסדים בתחילת העונה ואנחנו לא חוגגים כעת לאחר ארבעת הניצחונות הרצופים", אמר בתגובה בעלי ויו"ר הקבוצה צביקה ליבר, "האווירה בנתניה תמיד טובה וכולם ממשיכים לעבוד קשה מאוד. בשבועיים האחרונים למרות ההישגים היפים, ספגנו שתי מכות קשות, ליאור וכריסטיאן סיימו את העונה, אנו עומדים לצידם ומקווים שיחלימו מהר. החתמנו את ליאור שגב במקום ג'רום רנדל שעזב וכעת נמשיך לחפש גבוה שיתאים לנו במקום בארנס".

נתניה, שפתחה את העונה עם שישה הפסדים רצופים, נמצאת בתקופה נפלאה וניצחה בארבעת משחקיה האחרונה. הקבוצה איבדה לאחרונה את הפורוורד כריסטיאן בארנס שקרע אמש את הגיד של הפיקה בברכו וגמר את העונה. בימים הקרובים צפויה נתניה לחפש מחליף גם לבארנס, שהצטרף לליאור חכמון שקרע את הצולבת בשבוע שעבר.

ליגת העל בוואלה! ספורט

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully