וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: אישום נגד אהוד אולמרט ב"פרשת הולילנד"

גלעד גרוסמן

30.12.2011 / 0:11

בעוד המשפט בפרשת ראשונטורס נמצא בשיא שלב סיכומי ההגנה, הפרקליטות הודיעה כי ראש הממשלה לשעבר צפוי להיות מואשם בקרוב בפרשת בניית פרויקט היוקרה בירושלים

משפט אחד מסתיים, משפט אחד מתחיל. הפרקליטות צפויה להגיש בזמן הקרוב כתב אישום נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בגין חלקו בפרשת "הולילנד". בפרקליטות תכננו להגיש את כתב האישום עוד החודש, אולם טרם סיימו לכתוב אותו. ההחלטה על הגשת כתב האישום התקבלה לאחר שאולמרט לא הגיע לשימוע בפרקליטות בגין החשדות נגדו בפרשה. כמו כן צפויים להיות מוגשים כתבי אישום נגד חלק מהמעורבים האחרים בפרשה.

במרץ השנה הודיעו בפרקליטות על הכוונה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע נגד 18 חשודים, בהם אולמרט , ראש לשכתו לשעבר שולה זקן וראש עיריית ירושלים לשעבר מאיר לופוליאנסקי. על פי החשד, איש העסקים הלל צ'רני, מבעלי הקרקע במתחם הולילנד בירושלים, קידם את אישורן של תכניות הבניה ואת ההקמה של פרויקט רב הממדים באמצעות מתן שוחד למספר רב של נבחרי ציבור ועובדי ציבור, בהם גם אולמרט.

הפרקליטות הודיעה לפרקליטיהם של החשודים על כוונתה להגיש את כתבי האישום בכפוף לשימוע, אולם ראש הממשלה לשעבר לא התייצב לשימוע מכיוון שעורכי דינו הסבירו שהם עוסקים כעת במשפטו של אולמרט בפרשות אחרות, ונדרש להם זמן רב יותר כדי ללמוד את החומר כראוי. בפרקליטות סירבו לדחות את מועד השימוע לאחר סוף חודש אוקטובר, ובימים אלה שוקדים על סיום הכנת כתב האישום.

בתוך כך, משפטו של אולמרט בפרשות "ראשונטורס", מרכז ההשקעות ומעטפות הכסף נמשך. השבוע ובשבוע הבא נשמעים סיכומי התביעה בתיק, כאשר בקרוב יישמעו גם סיכומי ההגנה.

(עדכון ראשון - 21:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully