וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "הקוסם" מירושלים היכה אישה הרה

גלעד גרוסמן

28.12.2011 / 13:27

לפי כתב האישום, העבריין אלי "הקוסם" נעים ושותפו גיא אפרים התעמתו עם האישה ועם גבר נוסף, בעת שחיפשו את החבר של אחות האישה, המכונה "מוטי בצל". "הקוסם" מכחיש את ההאשמות נגדו

כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אלי "הקוסם" נעים, מהעבריינים המוכרים ביותר בעיר, בגין עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים והדחה בחקירה - לאחר שלטענת הפרקליטות תקף יחד עם נאשם נוסף אישה הרה.

על פי כתב האישום, לפני שבוע וחצי הגיע נעים לדירה בשכונת הקטמונים בעיר כאשר הוא מחפש אדם בשם מרדכי מוסונגו, המכונה גם "מוטי בצל". הוא נכנס לדירה שבה התגוררה אחות חברתו של מוסונגו, שם שהתה יחד עם אדם נוסף, ושאל אותם היכן מוסונגו נמצא. כפי הנראה, לאחר שהאחות ענתה לו שמוסונגו אינו מתגורר בדירה, שאל אותה נעים מי האדם הנוסף שנמצא במקום. היא אמרה לו שאין זה מעניינו - ואז הוא קילל אותה.

לאחר מכן זה התפתח עימות מילולי בין נעים לבין האחות והאדם הנוסף, כשבמהלכו נעים שלף סכין ואיים לדקור אותם. בשלב זה הגיע גם הנאשם הנוסף, גיא אפרים יחד עם אנשים נוספים והתחילו להכות את שני הדיירים. אמה של האישה הגיעה לדירה וניסתה לגונן על בתה, תוך שהיא צועקת לעברו של נעים שהאישה בהריון, ומנגד אפרים איים עליהם שהם לא יודעים עם מי הם הסתבכו וכי הם יהרגו אותם.

רק כאשר הוזעקה המשטרה למקום נמלטו נעים, אפרים והאנשים הנוספים מהזירה. אולם, על פי כתב האישום, הם חזרו לשם כעבור מספר שעות ואיימו על האחות והאדם השני, שאם לא יבטלו את התלונה שהגישו במשטרה הם ירצחו אותם. אפרים נאשם גם בכך שבמהלך הדיון בהארכת מעצרם לפני כשבוע קילל את השוטרים בבית המשפט ואף הכה אחד מהם. לנעים עצמו יש עבר פלילי ארוך מאוד. הוא הורשע בעבר 26 פעמים והשתחרר ממאסר רק לפני כחודשיים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד לתום ההליכים המשפטיים.

פרקליטו של נעים, עו"ד ירון גיגי, אמר כי נעים מכחיש את כל האישומים נגדו. "אין שחר לאישומים האלה. מדובר בטענות מופרכות ובלתי הגיוניות, ובמהלך המשפט יוכח כי נעים הוא בכלל זה שהותקף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully