וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקיפה הכפולה בעזה: רקטת קסאם בשדות נגב

רמי שני

28.12.2011 / 7:50

לאחר שכלי טיס של חיל האוויר חיסלו פעיל של הג'יהאד האיסלמי ותקפו פעילים של הג'יהאד העולמי, התגובה הפלסטינית לא איחרה להגיע. הרקטה שנפלה בשדות נגב לא התפוצצה ולא גרמה לנפגעים

אחרי התקיפה הכפולה של חיל האוויר ברצועת עזה, בה נהרג פעיל של הג'יהאד האיסלמי ופלסטינים נוספים נפצעו, נפלה הבוקר (רביעי) רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הרקטה שנורתה משטחי הרצועה לא התפוצצה. התרעת צבע אדום נשמעה ביישובים הסמוכים למקום הנפילה.

כאמור, אמש ביצעו כלי טיס של חיל האוויר תקיפה כפולה בשטחי הרצועה. בתקיפה הראשונה חוסל עבדאללה תלבאני, פעיל של הג'יהאד האיסלמי. בתקיפה נוספת שבוצעה לאחר כשעתיים נפגעו חמישה אזרחים פלסטינים מירי של חיל האוויר. בצה"ל אמרו כי בתקיפה השנייה נפגע ג'יפ, שנוסעיו היו מעורבים בפעילות טרור. מיד לאחר התקיפה השנייה בעזה, שוגרה רקטת קסאם לעבר מערב הנגב, אולם היא התפוצצה בשטחי הרצועה.

דובר צה"ל מסר אמש כי בג'יפ שהופצץ בתקיפה השנייה נסעו שני פעילים של הג'יהאד העולמי: ראמי כפארנה וחזאם אל-שקר. עוד נמסר מצה"ל כי "השניים עסקו בתכנון פיגועים בגבול ישראל-מצרים ובעברם עסקו בירי תלול מסלול לעבר ישראל ובהטמנת מטענים בגבול הרצועה".

לפני שלושה שבועות חיסלו כלי טיס של חיל האוויר את בכיר גדודי חללי אל-אקצא ברצועת עזה עיסאם בטש. במהלך התקיפה נהרג אז גם בן-אחיו סובחי ושני פלסטינים נוספים נפצעו. עיסאם בטש היה מעורב במספר פיגועים, בשנת 2007 הוא עמד מאחורי פיגוע ההתאבדות באילת, במהלכו נרצחו שלושה אזרחים ישראלים.

עוד בנושא:

הדיווח על התקיפה הכפולה של חיל האוויר אמש בעזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully