וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטן בלוטת התריס אובחן בגופה של נשיאת ארגנטינה

28.12.2011 / 3:41

חודשיים לאחר שנבחרה בשנית לנשיאות ארגנטינה ופחות משנה לאחר מות בעלה, נשיא המדינה לשעבר, אובחנה כריסטינה פרננדז-קירשנר כלוקה בקרצינומה. בחודש הבא תנותח להוצאת הגידול מגופה

ממשלת ארגנטינה הודיעה הלילה (רביעי) כי נשיאת המדינה, כריסטינה פרננדז-קירשנר, לוקה בסרטן מסוג קרצינומה בבלוטת התריס וכי היא צפויה לעבור להסרת גידול סרטני בחודש ינואר. עוד נמסר כי הגידול לא התפשט לאזורים שונים בגופה של הנשיאה.

לטענת דובר ממשלת ארגנטינה, אלפרדו סקוסימארו, פרננדז, בת ה-58, תנותח בארבעה בינואר ותיעדר מתפקידה עד ה-24 בינואר. בהיעדרה יחליף את הנשיאה פרננדז סגנה, אמאדו בודו. סימני שאלה לגבי בריאותה של הנשיאה התעוררו מוקדם יותר השנה בעקבות שלושה ביטולים שונים של נסיעות עבודה של הנשיאה פרננדז למדינות ברחבי העולם. סוג הסרטן בו לקתה נחשב לנפוץ ביותר בקרב נשים מתחת לגיל 40.

פרננדז עדיין נמצאת בתקופת אבל על מות בעלה, נסטור קירשנר, נשיא ארגנטינה לשעבר שנפטר בחודש אוקטובר אשתקד מהתקף לב. קירשנר העביר את השרביט לאשתו, כריסטינה בשנת 2007, אז לנשיאות המדינה והייתה לנשיאה האישה הארגנטינאית הראשונה שנבחרה בשנית לקדנציה נוספת. בחודש אוקטובר השנה נבחרה כריסטינה פרננדז-קירשנר בשנית לנשיאות המדינה. המומחים הפוליטיים בארגנטינה מעריכים כי היא הצליחה להיבחר לכהונה שנייה בתפקידה, בין היתר בזכות הצמיחה הגבוהה אליה הצליחה להביא את המדינה השנייה הגדולה בדרום-אמריקה – שמונה אחוזים בשנה, וכן בשל היעדר מועמדים ראויים ובולטים בקרב האופוזיציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully