וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: שני ישראלים מואשמים בהברחת רובה וקליעים

ניר יהב

26.12.2011 / 20:47

כלי התקשורת במדינה מדווחים כי שני ערבים-ישראלים ואזרח אוקראיני מואשמים כי הבריחו למדינה את הנשק, ביחד עם 60 קליעים. אחד הישראלים במעצר, השני לא נמצא בתחומי מצרים

שני ישראלים מואשמים בהברחת אמצעי לחימה מישראל למצרים: העיתון המצרי "אל-יום א-סאבע" דיווח הערב (שני) כי התובע הכללי במדינה הגישה כתבי אישום נגד שני ערבים ישראלים ואזרח אוקראיני, באשמה שהבריחו אמצעי לחימה מישראל למצרים. אחד הישראלים, מאמון אל-עלימי, לא נמצא במצרים. השני, מועאד' זחאלקה, עצור ביחד עם האזרח האוקראיני.

השלושה מואשמים בהברחת רובה מתוצרת ישראלית, 60 קליעים ותחמושת נוספת. בנוסף מואשמים השלושה באחזקה בלתי חוקית של נשק וכוונה לחמוק מתשלום מיסים. אחד העצורים הישראלים, מועאד' זחאלקה, נעצר כשחצה את מעבר טאבה. הוא נתפס כשהוא מנסה להבריח אמצעי לחימה במקום.

מהחקירה עלה עוד כי הנאשם האוקראיני, שבבעלותו סוכנות נסיעות היושבת בשארם א-שייח', ביקש מהישראלי, מאמון אל-עלימי, שנמצא מחוץ לגבולות מצרים, להביא לו תחמושת וכלי נשק מישראל ולהביא לו אותם במצרים. העיתון "אל-אהראם" אף דיווח כי הם ביקשו להבריח כלי נשק הדומים לאלה המשמשים את כוחות הביטחון במצרים, כך שכל שימוש בהם יפליל את הכוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully