וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אלמונים באלמונילנד

יהושע סובול

26.12.2011 / 7:34

במדינת אלמונילנד שולטים אלמונים. האירוע הראשון שבו פעלו האלמונים היה ביולי 2008, לאחר פינוי אוטובוס מגורים במאחז אלמוני. אחד האלמונים האלה אמר לכתבת התקשורת: "בכל פעם שיתבצע פינוי כלשהו - נגיב". שנתיים לאחר מכן פירסם אותו אלמוני מאמר בחתימתו, ובו כתב כי "חסימת כבישים כדי לשבש את הפעילות הסדירה של כוחות הביטחון היא פעילות מחאה לגיטימית במחאה על הריסת מבנים של מתנחלים". אף שחתם על המאמר - לא הצליחה המשטרה לפענח את זהותו של אותו אלמוני עד עצם היום הזה.

מרואיין אלמוני מאלמוניצהר הסביר לעיתונאי כי "הגיע הזמן שגם בצד שלנו יהיו משוגעים. שגם בצד שלנו יהיו כאלה שאי אפשר לשלוט בהם. שתגובותיהם לא שפויות, לא נורמליות. שהערבים או צה"ל יגידו: איתם לא כדאי להתעסק. שגם היהודים וגם הפלשתינים יחשבו פעמיים לפני שיפגעו בנו".

מתברר שהאלמונים האלה שואבים את השראתם משני רבנים אלמונים ממאחז אלמוני שהעיתונאי חשף את שמותיהם, אבל למרות זאת עד היום המשטרה לא מצליחה לגלות את זהותם. כשהתברר שהאלמוניות משתלמת וזוכה להכרה ממלכתית, הגבירו האלמונים את פעילותם. אלמונים פגעו פה ושם גם ברכוש צה"ל, אבל עיקר פעילותם האלמונית כוונה כלפי פלשתינים.

וכך הציתו אלמונים מסגד בכפר יאסוף ואלמונים ריססו כתובות צבע "נשרוף את כולכם". אלמונים עקרו אלפי עצי זית, ואלמונים ריסקו מכוניות, ואלמונים ניאצו את שמו של תת-אלוף שהיה ממונה על השלטת סדר באלמונילנד, ואלמונים השחיתו מכונית של פעילת ארגון שלום ואלמונים איימו על חייה, ואלמונים שרפו מסגד בירושלים, ולאחרונה פשטו אלמונים על בסיס של צה"ל ועשו בו שמות והשחיתו בו רכבים ורכוש, ואלמונים רגמו באבנים מכונית שבה ישב קצין בכיר ורק בנס לא פיצחו את גולגולתו, והוא אמר ששנאה יוקדת כזו כמו שראה בעיני האלמונים שכמעט עשו בו לינץ' - לא ראה מימיו. לפי הערכות זרועות הביטחון, פועלים באלמונילנד בין כמה מאות ל-3,000 אלמונים שפועלים כבודדים או בקבוצות קומנדו קטנות, ובעיקר - אלמוניות.

אוי אבוי לך - עולם

עתה מתברר שהאלמונים האלה הם גם שקופים. כאשר אנשי ביטחון נתקלים בהם במקרה בשעת מעשה, הם לא מצליחים לראות אותם. כי האלמונים מאלמונילנד התברכו בתכונה אלוהית: הם נמצאים בכל מקום, הם פועלים לאור היום ובמחשך, אבל איש אינו רואה אותם ואינו יודע עליהם דבר.

וכשפעם הצליחה המשטרה לעצור כמה נערות אלמוניות שהתפרעו וניסתה לברר מי הן, הן השיבו: "נהיה אשר נהיה". ומייד נתקפה המשטרה פיק ברכיים ונפלה אפיים ארצה. לאחרונה הוטל עוצר בית על צעיר אלמוני אחד שנחשד בחוליגניות ובאיומים ברצח, אבל שום אמצעי תקשורת לא הצליח לגלות את זהותו, והוא נותר באלמוניותו.


והנה עכשיו באות מדינות אירופה וברוב חוצפתן דורשות מממשלת ישראל לעשות את הבלתי אפשרי, לתפוס את האלמונים שליחי אלוהים האלה ולהביא אותם למשפט כאילו היו עבריינים רגילים! יפה השיבו להם אלמונים ממשרד החוץ האלמוני שלנו: אל תתערבו בעניינינו הפנימיים! אנחנו נלמד אתכם להתעסק איתנו! אנחנו נשתגע! אנחנו נטפח את האלמונים שלנו עד שתצא מהם אש שתאכל את כל העולם!

כי נמאס לנו מכם! נמאסו לנו החיים בעולם שלכם! נמאס לנו מהעולם כולו! אוי ואבוי לך - עולם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully